Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Heb er maar weer een gemaakt: Ik gebruik hem als Signature, Als er tips ofzo zijn, Zeg ze dan. En zeg A.U.B. niet dat ze allemaal op elkaar lijken. Want dat doen ze echt niet... Reageren
Bossinkje Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Ze lijken allemaal zo op elkaar.. Nee geintje Even serieus: Een erg mooie sig,maar die vierkantjes in het midden vind ik niet mooi. Die mogen van mij weg. Verder niks erover te zeggen. 8.8/10 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Ik vind de ogen erg overbelicht. Dat is een minpunt, plus de vierkantjes die moeten echt weg. en dan hebben we als we die vierkantjes wegdoen nog een lege ruimte over. die moet je dan opvullen met het ruimteschip die erachter is bijvoorbeeld. 6.5/10 Reageren
KJF Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 ik vind deze sig erg mooi, leuke ogen alleen vind ik dat je wel een ander effect had kunnen doen i.p.v de vierkantjes. voor de rest is hij goed. 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.