ra-vds Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Hey ik zag tussen allemaal oude topics een best goed onderwerp staan en dacht dat is opzich wel een goed onderwerp nu ook de mensen met pc en xbox erover mee kunnen praten wat vinden jullie nouw de mooiste plek in SA http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=4565 dat is de originele topic greetz Ra-vds Reageren
Markolie Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Mooiste plek? Geen idéé nooit over nagedagd. Markolie Reageren
Dago58x Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 ik vind chinatown de beste Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Ik vind Vinewood de mooiste plek, aleen wat scherpe bochten Dan kan ik er leker met mijn Subaru door de bochten scheuren Bewerkt: 6 februari 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
Pietje II Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Poeh poeh wat een vraag! Het mooiste gebied in San Andreas... Nou dat zijn er bij mij wel méér. Ik vind bijv. Bayside (dat ene dorpje waar de bootschool ook is) wel mooi, vooral als je zo naar de Golden Gate Bridge kijkt met zonsopgang, ik vind ook bijv. de woestijn heel mooi, of Back 'O Beyond, maar ook Los Santos, vooral East Beach, met zonsondergang, maar Las Venturras is ook heel mooi, maar Mount Chilliad óók. Dus laten we maar er op houden dat ik héél San Andreas een prachtige staat vind. En dat vind ik ook uiteindelijk. Lang leve San Andreas! Reageren
killerfragger Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 ik vind de desert vliegveld wel eigenlijk een mooi plek lekker rustige en zo Reageren
LucasV Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Mount Chilliad, maar met twijfel. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 The strip van LV in de nacht fantastisch al die mooie lichtjes. Reageren
peter99 Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Mount Chilliad, maar met twijfel. hoezo ? vanwegen die geruchten mijn mooiste plek is sf Reageren
Darth Maul Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Ik vind het in santa marina beach echt mooi maar echt het aller mooiste bestaat voor mij niet. Reageren
W1ckeD Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Las Venturas. ( S'nachts) Los santos (Sunset) Dessert. (Normaal) Super! Reageren
ShadowBullet Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 mound chillad [s'nachts] lekker parachute springen desert [normaal] lekker rustige plek Reageren
Bling Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Eigenlijk is heeft heel San Andreas wel bepaalde plekken waar het heel mooi is, rond een bepaald tijdstip. Neem als voorbeeld Las Venturas. Hier is het 's nachts heel mooi, dit komt door de vele lichtgevende gebouwen die deze stad rijk is. In The Dessert is het juist overdag mooi, vooral door het weer, etc. Reageren
ZOrange Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Bwa: Ik ga voor LV leuke sfeer. Reageren
Blizz Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Voor mij The Dessert....Chill Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.