Jump to content

mooiste plekje in sa?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Bij de Golden Gate Bridge, aan de kant van Bayside, helemaal bovenop die rots bij een mistlamp.

Ik zou een plaatje posten, maar dan moet ik hem weer zo nodig resizen en daar en ik te lui voor.

Bewerkt: door Piet-Herr
  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ZOrange

3

• W1ckeD

2

• Dago58x

2

• Nickonly

2

Geplaatst:

Mijn mooiste plek in SA?

dat moet The Mount Chiliad zijn dude...

vet gaaf als je er af gaat met de infernus :cab::cya::klap::engel::schater::sigaar::puh:

Geplaatst:
Bij de Golden Gate Bridge, aan de kant van Bayside, helemaal bovenop die rots bij een mistlamp.

Ik zou een plaatje posten, maar dan moet ik hem weer zo nodig resizen en daar en ik te lui voor.

je hoeft hele maal niet te herschalen!

Upload hem gewoon via http://www.imageshack.us/

Geplaatst:

zekerrrrr de Desert.....geweldig om zo met een tanker tussen de bergen doorrijden is echt geweldig...en natuurlijk de zandstormen 8) die zijn geweldig..(en irritand als je in een vliegtuig vliegt en er doemt ineens een berg op :duh::puh: )

Geplaatst:

Ik vind Las venturas in zijn geheel mooi. Echt prachtig om in te rijden met een zelf-getunede auto of om te vliegen...

Geplaatst:

je hoeft hele maal niet te herschalen!

Upload hem gewoon via http://www.imageshack.us/

:bonk::bonk::bonk:

Als ik hem hier direct wil posten moet ik hem resizen, of het nou met imageshack geüpload is of niet.

Geplaatst:

Ik vindt zelf op het water, dicht bij die hangbrug van San Fierro, een hele mooie plek :bier::engel:

Greetz,

GTA Vice VIP

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...