Piet-Herr Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 (bewerkt) Bij de Golden Gate Bridge, aan de kant van Bayside, helemaal bovenop die rots bij een mistlamp. Ik zou een plaatje posten, maar dan moet ik hem weer zo nodig resizen en daar en ik te lui voor. Bewerkt: 16 februari 2006 door Piet-Herr Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Mijn mooiste plek in SA? dat moet The Mount Chiliad zijn dude... vet gaaf als je er af gaat met de infernus Reageren
ZOrange Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Bij de Golden Gate Bridge, aan de kant van Bayside, helemaal bovenop die rots bij een mistlamp.Ik zou een plaatje posten, maar dan moet ik hem weer zo nodig resizen en daar en ik te lui voor. je hoeft hele maal niet te herschalen! Upload hem gewoon via http://www.imageshack.us/ Reageren
nebu147 Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 ik vind de old venturas strip mooi Reageren
power749 Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 zekerrrrr de Desert.....geweldig om zo met een tanker tussen de bergen doorrijden is echt geweldig...en natuurlijk de zandstormen die zijn geweldig..(en irritand als je in een vliegtuig vliegt en er doemt ineens een berg op ) Reageren
King Room Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Bij Mij is het nog altijd het huis van CJ Room Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Die van mij is de garage in San Fierro. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Ik vind Las venturas in zijn geheel mooi. Echt prachtig om in te rijden met een zelf-getunede auto of om te vliegen... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Of het vliegveld van San Fierro. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Bij de Golden Gate Bridge, aan de kant van Bayside, helemaal bovenop die rots bij een mistlamp. Ik zou een plaatje posten, maar dan moet ik hem weer zo nodig resizen en daar en ik te lui voor. je hoeft hele maal niet te herschalen! Upload hem gewoon via http://www.imageshack.us/ Als ik hem hier direct wil posten moet ik hem resizen, of het nou met imageshack geüpload is of niet. Reageren
Follow Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Voor mij is het de lucht, lekker vliegen.. Reageren
SilverDust Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 ik vind bijv. mooi om rond te lopen in de Grove of de MC op te rijden of te fietsen of te lopen Gtaboooy Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik vindt zelf op het water, dicht bij die hangbrug van San Fierro, een hele mooie plek Greetz, GTA Vice VIP Reageren
Goliat Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 LV is het mooist, maar het gebied rond Sweets huis hangt de beste sfeer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.