Jump to content

mooiste plekje in sa?

Recommended Posts

Geplaatst:

zeg het maar, wat vind jij de mooiste plek(ken) in heel sa?

graag een screenshot of anders een duidelijke beschrijving :Y

mijn mooiste plekje is denk ik toch wel de berg, en dan wel dit plekje:

dingessxt9.png

• Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ZOrange

3

• W1ckeD

2

• Dago58x

2

• Nickonly

2

Geplaatst:

Als ik GTA San Andreas uit de kast pluk, blijf ik toch het liefst in mijn eigen 'hood'. Daar loop ik dan gewoon rond en knal wat hoeren dood. Blijft leuk. Als me dat gaat vervelen ga ik naar de grote berg en ga ik er met een camper of motor van af. Ik kan niet zo snel een paar screens vinden maar ik neem aan dat iedereen die SA heeft begrijpt wat ik bedoel.

Geplaatst:

Hoge plekken in het spel vind ik het mooist(bergen, hoge gebouwen etc., en dan met een motor of parachute eraf :7

Geplaatst:

In het bos van Red County, liefst 'on a stormy weather' :) , dan cruise ik wat rond op een Sanchez met zo zicht vanuit een helikopter (precies) Ik vergeet de benamig altijd :clown:

En ook in de dessert van Las Venturas, Dan mag het liefst niet regenen en dan rijd ik met een Bandito of BF Injection over de heuvels

Geplaatst:

The Strip in Las Venturas is toch wel het tofste en mooiste plekje vind ik.

Maar als het echt bijzonder moet zijn, dan wel zonsondergang in de Desert.

Geplaatst:

Prickle Pine, en geen screenshot omdat toch wel bijna iedereen weet waar ik het over heb denk ik.

Geplaatst:

Het luchtruim. Want wat is er nou vetter dan met je vliegtuig even lekker te stunten? Overigens is dit wel een groot risico, maar ja, daar heb je load game voor :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...