NigelSlangen Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 yaay ik heb vandaag LIVE gekregen 3 maanden VET! ik heb al met 10 minuten gedaan met een neger poppetje me vader is nu PES2008 live het doen ik ga dadelijk weer GTA IV live doen als het mag me gamertag is Nigel96 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Wat is precies de bedoeling van dit topic? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NigelSlangen Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Wat is precies de bedoeling van dit topic? dat ik blij ben en of je me vriend wil zijn je mag wel mod vragen om op maar ik ga verder live doen doei! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goldadon Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 ach ja haha ik kan het wel waarderen je enthiousiastme Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jellha Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 ach ja haha ik kan het wel waarderen je enthiousiastme haha : ik ook wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Nog andere mensen die een nieuw live of PSN account hebben en dit willen mededelen, zet het dan maar zo snel mogelijk in dit topic neer voordat het gesloten wordt, voordat er nog meer onnozele topics verschijnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 ach ja haha ik kan het wel waarderen je enthiousiastme haha : ik ook wel Zeker waar, joepie de poepie! Maarre, als je nu als signature op dit forum je gamertag plaatst, zijn er vanzelf mede- xdoozers die je opzoeken, hoor! Veel plezier op LIVE! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Leuk En, ja: voeg me toe op Playstation network, nickname: jortaman. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) oostzaan[/font] Oja.... PSN is het trouwens:P Bewerkt: 19 mei 2008 door oostzaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Mijn PSN account is: Wes-P voeg met toe als je wilt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Murcielago Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Mijn Live-naam is: lameij , maar ik heb voorlopig geen internet verbinding voor mijn Xbox 360 want dat net-stekkertje is kapot. xD (ik zit nu op draadloos internet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Nou dan post ik mijne ook meteen maar.X-Boy99.PSN Name Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Ik heb geen zin geld uit te geven aan iets dat maar tijdelijk is. Maar good for you Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Ik heb geen zin geld uit te geven aan iets dat maar tijdelijk is. Maar good for you Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 <<<<<<<<<<<<< Das me gamertag voeg me maar toe zolang me maar niet gaat blerre in die mic. btw ik heb gta op de ps3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.