VforV Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Wist niet waar ik dit moest neerpleuren, dus dan maar hier. xD Brucie uit GTA IV lijkt me sterk gebaseerd op FPS Doug. Kijk en oordeel zelf: Brucie (vanaf 2:43): http://www.youtube.com/watch?v=_Qe2cqM0i_A FPS Doug: Reageren
IV trailer Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Dat dacht ik ook al toen ik hem voor het eerst zag. Ik zat al te wachten op "boom headshot". Ik denk alleen dat dit niet met opzet is. Reageren
Joriz Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Brucie is gebaseerd op Timothy Adams die de stem heeft ingesproken. Timothy Adams is ook een spierbundel die in diverse films heeft gespeeld. Reageren
VforV Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Hij deed me in ieder geval meteen aan FPS Doug denken, zeker toen hij Niko zogezegd ging slaan, en ook de hele tijd praat alsof ie vol energie zit. En hij heeft ook dezelfde stem als FPS Doug en hetzelfde uiterlijk. Mja, kon maar proberen. ^^ Reageren
stoney268 Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Mij doet ie ook meer aan FPS doug denken dan aan Timothy Adams Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.