Sietse-jos Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Ik heb geen idee waar ik het neer moet zetten. dus doe ik het maar hier 1. Ik weet nog steeds niet hoe je drive by's uit een auto doet. Terwijl ik al bij de vliegschool ben :S 2. Hoe gaat je sex-appeal omhoog? 3. Waar kan ik hier een easter egg/verwijzing melden? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 1. Druk op Q of E en druk dan op de linkermuisknop om te schieten. Je zal naar één vand e twee kanten kijken schieten. 2. Door andere haarstijl of ander kleren te nemen verhoogt of verlaagt je sex-appeal. 3. In SA general kan dat. Reageren
Donwell Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) 1. Ik weet nog steeds niet hoe je drive by's uit een auto doet. Terwijl ik al bij de vliegschool ben :S Een drive-by kun je doen door opzij te kijken vanuit de auto. Dit is, op de PC, met Q en E. Voor een drive-by ben je echter ook nog één van de Machine Guns hebben. Eenmaal uit het raam kijkend met het juiste wapen kun je met de vuurknop schieten. 2. Hoe gaat je sex-appeal omhoog? Door vooral dure kleding te dragen (kleding van Didier Sachs is dan ook een aanrader) en in dure wagens rond te rijden. Ook je kapsel doet er toe. In andere woorden: Hoe duurder alles is, hoe beter. 3. Waar kan ik hier een easter egg/verwijzing melden? Dat kan in het Verwijzingen en Geintjes topic, deze staat ook pinned bovenaan dit subforum. Edit: En ook in het San Andreas General. Bewerkt: 19 mei 2008 door Donwell Reageren
Jay; Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Ik heb geen idee waar ik het neer moet zetten. dus doe ik het maar hier1. Ik weet nog steeds niet hoe je drive by's uit een auto doet. Terwijl ik al bij de vliegschool ben :S 2. Hoe gaat je sex-appeal omhoog? 3. Waar kan ik hier een easter egg/verwijzing melden? Drive by's zijn helemaal niet moeilijk. Je kunt hier de besturing vinden van GTA San Andreas. Je doet het door naar links of rechts te kijken en vervolgens te schieten. Je sex-appeal kan door verschillende manieren omhoog gaan. Mede door de kleren die je draagt wordt je sex-appeal beïnvloedt. Ook is er een cheat voor die je ook op WikiGTA kunt vinden. Een tijd terug hadden we zelfs een speciaal easter-egg forum maar die is om verschillende redenen samengevoegd met SA-General. Ik raad je aan topics door te bladeren of anders even op deze pagina van WikiGTA te kijken. Edit: Donwell en Ghost waren eerder. Bewerkt: 19 mei 2008 door Jay; Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Als je je sex-appeal omhoog wilt halen i.v.m. met het >daten van de dames< raad ik je aan om een auto uit te kiezen met een hoog sex-appeal gehalte. Leuke auto's hiervoor zijn de Buffalo en Slamvan, uiteraard zijn er meer van dit soort auto's maar ik vind deze twee wel mooie en fijne wagens om in rond te cruisen. Wat betreft de eisen van de vriendinnen kan je beter eerst de >Oysters< gaan verzamelen. Wat betreft kapsels heeft volgens mij de >Cornrow< (gewoon of geblondeerd) de hoogste waarde, zowel voor sex-appeal als respect. Kijk >hier< maar eens tussen de kledingwinkels en kapsalons, overal staan de waardes vermeld. Edit: Als je voor een Slamvan kiest kijk dan even wat voor stuur erin zit, sommige Slamvans hebben een stuur wat lijkt te zijn gemaakt van een ketting(slot). Een mooi detail Bewerkt: 19 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
hello123456 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 En sommige hebben al hydraulics, scheeld weer bij het pimpen, niet dat ik op het geld let met 20 miljoen maar goed (nouja, als hij daaronder komt ga ik weer met de hunter wat politie missies doen, tikt lekker aan op een gegeven moment) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.