Little Jacob Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Er hangt een poster van een Vermiste kat in het huis tegenover het huis van Playboy X. Je kan in dat appartement door via het dak naar binnen te gaan, dat kan dus via een Heli. Ook kan je beneden om de hoek er meteen in. Of als je in het huis van Playboy kan dan kan je van dak naar dak springen. En dan loop je helemaal naar beneden via de trap, daar staat aan de muur een papiertje met een foto van een zwarte kat. Maar er zitten helemaal geen huisdieren in gta IV, er staat ook een hele tekst bij maar als je dat wilt zien moet je er zelf maar heen gaan en het beste kan je het met een sniper bekijken. My much loved pet went missing on the 13th aug. Her name is Maud. She likes cuddles, chewing dirty socks and loves potato chips and "svacamde" (?). If you see her can you call EDIT 12 januari 2009: Ik heb dit opgezocht op de PC versie van het spel en heb dus een betere screenshot gemaakt; EDIT: Ik heb wat screenshots gemaakt, ze zijn van hele slechte kwaliteit. Dit is op het terras van Playboy X, hier spring ik over. Er zijn nog meer mensen. Dit is de 'poster', door de kwaliteit is het niet leesbaar maar daarvoor zul je helaas toch zelf moeten kijken ingame. Hier met iets hogere Contrast. LJ Bewerkt: 12 januari 2009 door Little Jacob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
G-up94 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Ik denk dat ze eerder iets anders bedoelen, als je even denkt , maar dan is het nog wel een EasterEgg en wel goed gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Heroix Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Als er een foto van een kat hangt, zullen ze het ander soort pussy wel niet bedoelen. Wel leuk gevonden, moet ik eens checken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikoBellic16 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2008 Ik denk dat ze eerder iets anders bedoelen, als je even denkt , maar dan is het nog wel een EasterEgg en wel goed gevonden. Je kan normaal ''Kut-Vagina'' Zeggen Waarom zou er een kut zijn vermist? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ps34live Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2008 Ik denk dat ze eerder iets anders bedoelen, als je even denkt , maar dan is het nog wel een EasterEgg en wel goed gevonden. Je kan normaal ''Kut-Vagina'' Zeggen Waarom zou er een kut zijn vermist? niet ver mist er staat heb je mijn pussy gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2008 Pussy is ook wel watje/mietje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2008 Ja ik zal nog wel even een screen maken, zodra ik er weer op kom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_HYBRID Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2008 ja wie zou die kat nou hebben aangereden .ik niet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Ik heb nu een paar screens ge-edit. Ze zijn wel van slechte kwaliteit maargoed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG-J Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 Een typische GTA-grap Ze hadden beter gezegd "Have you seen my hairy pussy" , zou nog een stapje erger zijn.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Ja, er staat iets van "have you seen my adorable pussy". En de tekst daaronder kan ik niet zo goed lezen. Maar ik ben deze 'poster' nog nergens anders tegen gekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BcashGetMoney Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2008 Ik denk dat ze eerder iets anders bedoelen, als je even denkt , maar dan is het nog wel een EasterEgg en wel goed gevonden. Je kan normaal ''Kut-Vagina'' Zeggen Waarom zou er een kut zijn vermist? o mijn god Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2008 Ik ga er ook even naar kijken, goed gevonden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2008 I've Found Youre Pussy LoOoOoOoOoOoOoL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2008 LOL Ik wil wel naar je pussy zoeken hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.