Jump to content

Kat vermist


Little Jacob

Recommended Posts

Er hangt een poster van een Vermiste kat in het huis tegenover het huis van Playboy X.

Je kan in dat appartement door via het dak naar binnen te gaan, dat kan dus via een Heli. Ook kan je beneden om de hoek er meteen in. Of als je in het huis van Playboy kan dan kan je van dak naar dak springen. En dan loop je helemaal naar beneden via de trap, daar staat aan de muur een papiertje met een foto van een zwarte kat.

Maar er zitten helemaal geen huisdieren in gta IV, er staat ook een hele tekst bij maar als je dat wilt zien moet je er zelf maar heen gaan en het beste kan je het met een sniper bekijken. ^_^

My much loved pet went missing on the 13th aug. Her name is Maud. She likes cuddles, chewing dirty socks and loves potato chips and "svacamde" (?).

If you see her can you call

EDIT 12 januari 2009:

Ik heb dit opgezocht op de PC versie van het spel en heb dus een betere screenshot gemaakt;

easteregg.png

EDIT: Ik heb wat screenshots gemaakt, ze zijn van hele slechte kwaliteit.

102_0474.jpg

Dit is op het terras van Playboy X, hier spring ik over.

102_0475.jpg

Er zijn nog meer mensen.

102_0482.jpg

Dit is de 'poster', door de kwaliteit is het niet leesbaar maar daarvoor zul je helaas toch zelf moeten kijken ingame.

102_0483.jpg

Hier met iets hogere Contrast.

LJ :engel:

Bewerkt: door Little Jacob
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze eerder iets anders bedoelen, als je even denkt :puh:, maar dan is het nog wel een EasterEgg en wel goed gevonden. :tu:

Je kan normaal ''Kut-Vagina'' Zeggen

Waarom zou er een kut zijn vermist? :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze eerder iets anders bedoelen, als je even denkt :puh:, maar dan is het nog wel een EasterEgg en wel goed gevonden. :tu:

Je kan normaal ''Kut-Vagina'' Zeggen

Waarom zou er een kut zijn vermist? :schater:

niet ver mist er staat heb je mijn pussy gezien

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, er staat iets van "have you seen my adorable pussy". En de tekst daaronder kan ik niet zo goed lezen. Maar ik ben deze 'poster' nog nergens anders tegen gekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze eerder iets anders bedoelen, als je even denkt :puh:, maar dan is het nog wel een EasterEgg en wel goed gevonden. :tu:

Je kan normaal ''Kut-Vagina'' Zeggen

Waarom zou er een kut zijn vermist? :schater:

o mijn god

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...