Scarface92 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Rate de sportman/vrouw boven je! Je post een film/screen of info over de sportman, en je geeft er een beoordeling bij! Het maakt niet uit over welke sport het gaat, als je maar een persoon post die met sport heeft te maken. Reageer aub niet als je de sporter boven je niet eens kent! Ik begin met: Bewerkt: 27 mei 2008 door Flying Dutchman Kleine toevoeging aan het regelement Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Een erg leuk topic moet ik zeggen, en zal daarom ook maar gelijk de 1e reactie geven. Suarez, een goeie speler die de laatste tijd erg vooruit is gegaan, kwa speelstijl maar ook kwa teamgeest, ik geef hem daarom ook een goeie 9+. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Deze ken ik eerlijk gezegt niet :$ Ik kijk niet vaak naar de Olympische spelen Hij ziet er wel sterk uit, dus een 7/10 Kimi Raikkonen from the Formula 1 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 (Dat is trouwens Yuri van Gelder, hij mag niet eens naar de olympische spelen om minder presterende landen ook een kans te geven.) Ik was eerst geneigd om 'The Iceman' een 9/10 te geven. Maar na een aantal niet echt benullige acties in de straten van Monte Carlo daalt de waardering toch een beetje. Zo koel bleef hij niet. 8/10 voor Kimi. Volgende: Onze oud Ajacied Rafael van der Vaart. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) En een oud plaatje. Speelt nu bij Hamburg, opzich best een goede speler. Vroeger, toen ik nog klein was, en hij nog bij Ajax speelde, was hij samen met Wesley Sneijder mij lievelings speler. 7/10 Nog een Ajacied, Klaas Jan Huntelaar: Bewerkt: 27 mei 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Disturbed Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Wat een aansteller. Mag hem niet. 3/10 Jullie hadden het kunnen weten: Reg Park, Bodybuilder in de jaren 50 Reageren
Miek Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Grand Theft Twano met zn ratetopics . Nou,ik zal ook es meewerken: Hij heeft een grote slip . Fisichalla is al slechter in de F1 dan voordoen met z'n overgang naar Force India... Reageren
michelIII Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 hem een 7/10 rate Makaay maar ff >>> Door Flying Dutchman: Graag iets meer toevoegen. 'Hem een 7/10' geeft niet eens het idee dat je überhaupt wel weet over wie we het hebben. En post ook een foto o.i.d. van Roy Makaay, niet alleen 'rate Makaay maar ff'.<<< Reageren
studio dewolf Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Ik ken Maakay. Hij is goede speler en maakt veel goals. 8,6/10 http://www.tennis.com/uploadedImages/Edito...4_clijsters.jpg Kim Clijsters Reageren
osmgek11 Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Ik hou niet van tennis. Dus geef ik haar een 5/10 Maarten Stekelenburg De Keeper van Ajax. verdient hier ook een plekje En over een paar jaar Keeper van Oranje Bewerkt: 6 juni 2008 door osmgek11 Reageren
Bigstijn Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Goede keeper, dat zeker. Ookal ben ik eindhovenaar, 8/10. Mijn favo speler, Steven Gerrard Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Hij voetbalt inderdaad wel goed ja. Alleen heb ik hem nog niet zo héél vaak gezien. 6/10 Edwin Van der Sar: Bewerkt: 6 juni 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 niet de beste keepr die ik ken 5/10 >>> Door Flying Dutchman: Is dit een serieuze rate? Ik ga er van uit dat het slechts een mening is, en niet op statistieken/waarheid gebasseerd <<< dennis v/t klooser Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Ik hou niet zo van honkbal, maar ik ken hem wel en hij speelt best wel goed. 7/10 Wat dachten jullie van deze gozer? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.