$big$smoke$ Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Nieuwe sig gemaakt: Comments/ratings? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Ook dit is weer een erg mooie sig. Alleen de letters die links staan zijn bijna niet te zien,en dat is toch wel jammer. Zo kan je niet lezen wat er op staat. Die mogen dus wat duidelijker. Verder heb je hem erg mooi gemaakt,met mooie effecten. 9/10 Bewerkt: 19 mei 2008 door Bossinkje Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ook dit is weer een erg mooie sig.Alleen de letters die links staan zijn bijna niet te zien,en dat is toch wel jammer. Zo kan je niet lezen wat er op staat. Die mogen dus wat duidelijker. Verder heb je hem erg mooi gemaakt,met mooie effecten. 9/10 Bedankt, de tekst zou wel wat beter hebben gekund. Nog iemand? Reageren
Rullez Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Opzich ziet hij er goed uit, maar alleen zou ik een paar dingetjes wat anders doen. Als ik jouw als had ik inplaats van de kleur oranje de kleur blauw/paars gebruiken. Verder is het hofd van Salem/Rios ook wat te groot. Wat dan wel weer goed is is hoe hij geplaats is. Dan verder over de tekst. De tekst had ik iets meer naar links gedaan. Zo komt hij beter tot zijn recht. Opzich wel een leuke signature, maar ik heb betere van jou gezien. Verder als je mijn bovenstaande tips gebruik zla hij nog beter worden. 6/10. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Opzich ziet hij er goed uit, maar alleen zou ik een paar dingetjes wat anders doen. Als ik jouw als had ik inplaats van de kleur oranje de kleur blauw/paars gebruiken. Verder is het hofd van Salem/Rios ook wat te groot. Wat dan wel weer goed is is hoe hij geplaats is. Dan verder over de tekst. De tekst had ik iets meer naar links gedaan. Zo komt hij beter tot zijn recht.Opzich wel een leuke signature, maar ik heb betere van jou gezien. Verder als je mijn bovenstaande tips gebruik zla hij nog beter worden. 6/10. Bedankt, de kleuren heb ik gewoon genomen. Tja, je maakt veel fouten met nog geen 3 weken PS ervarig hé... Reageren
KJF Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik vind dit een mooie sig, render goed ingeblend, mooie achtergrond, alleen vind ik je tekst op sommige plekken een beetje onduidelijk. 9/10 Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik vind dit een mooie sig, render goed ingeblend, mooie achtergrond, alleen vind ik je tekst op sommige plekken een beetje onduidelijk. 9/10 Tja, niet alles kan perfect zijn he... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.