AfterUser Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Ik wil graag een server met login-script. Maar hoe voeg ik het login script aan de server toe. Of maak het mij gemakkelijk: geef mij een website, of stuur, de serverfiles + het login script. Ik hoop op een snelle reactie Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Hallo, Als je een login script wilt toevoegen aan je server, zul je dat als filterscript moeten gebruiken. Filterscripts zijn scripts die naast de gamemode worden geladen en zo extra functies toevoegen. Het handige t.o.v. die functies in je normale gamemode zetten is, dat je ze makkelijk bij een andere gamemode kunt gebruiken en dan je gamemode overzichtelijk(er) blijft. Als je een filterscript hebt dat je wilt gebruiken in je server, dan zul je eerst de .pwn en de .amx in de map 'filterscripts' moeten stoppen. Deze bevindt zich in de zelfde map als de andere server bestanden. Open vervolgens het bestand 'server.cfg'. Je zult hier 'filterscripts' zien staan, met wat scripts erachter dieer standaard inzitten. Plaats hier nu ook de naam achter volgens het voorbeeld van jouw eigen filterscript. Als je zelf nog geen login script hebt, dan kun je het natuurlijk downloaden, maar dat geeft zelden gewenst resultaat. Immers, ik neem aan dat je het een en ander wilt veranderen aan het systeem, en dat je niet wilt dat er telkens in beeld de tekst 'made by ...' komt. Het is daarom beter zelf zo'n script te maken. Sandra heeft hier een hele handige tutorial over gemaakt, die je hier kunt vinden. Mochten er alsnog vragen zijn, dan horen we dat hier graag Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
AfterUser Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Bedankt, hier kan ik veel mee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.