oostzaan Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Hey ik had warhawk gekocht en kreeg er die jabra headset bij. Maar als mijn ps3 hem heeft gevonden en ik ga naar warhawk, En praat er door heem kunnen ze me dan continu horen of alleen als ik dat knopje ingedrukt houd. Want in de handleiding staat iets over een andwoord knop. maar verder geen uitleg erbij. En ik hoor de stemmen niet door mijn headset maar door me tv. kan je dat opwisselen? Alvast bedankt. Reageren
Rullez Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Hey ik had warhawk gekocht en kreeg er die jabra headset bij. Maar als mijn ps3 hem heeft gevonden en ik ga naar warhawk, En praat er door heem kunnen ze me dan continu horen of alleen als ik dat knopje ingedrukt houd. Want in de handleiding staat iets over een andwoord knop. maar verder geen uitleg erbij. En ik hoor de stemmen niet door mijn headset maar door me tv. kan je dat opwisselen?Alvast bedankt. Bij WarHawk is het zo dat jij je linker knuppel ingedrukt moet houden en je text in moet spreken. Ben je klaar laat je hem weer los, maar bij spellen zoasl Burnout, GTA en RFOM hoef je niks intedrukken en horen ze je dus continu. Reageren
oostzaan Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Hey ik had warhawk gekocht en kreeg er die jabra headset bij. Maar als mijn ps3 hem heeft gevonden en ik ga naar warhawk, En praat er door heem kunnen ze me dan continu horen of alleen als ik dat knopje ingedrukt houd. Want in de handleiding staat iets over een andwoord knop. maar verder geen uitleg erbij. En ik hoor de stemmen niet door mijn headset maar door me tv. kan je dat opwisselen?Alvast bedankt. Bij WarHawk is het zo dat jij je linker knuppel ingedrukt moet houden en je text in moet spreken. Ben je klaar laat je hem weer los, maar bij spellen zoasl Burnout, GTA en RFOM hoef je niks intedrukken en horen ze je dus continu. Bedankt Maar nu... Wilde het net gaan proberen op me ps3 en krijg te horen dat er iets is met me harde schijf. Er stond dat hij hem moest reconstrueren. Klikte op oke, Stond er dat het niet kon en dat hij de harde schijf moest formateren anders kon ik niet verder. Maar ik wil nie al me savegames verliezen! Heeft iemand hier al problemen meegehad? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.