Issie3222 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Hallo iedereen, in SA had ik twee savegames: een 100% uitgespeelde, en eentje waar ik mee bezig was. nou ik was bezig met de savegame waar ik nog mee bezig was en ik wou hem toen opslaan. maar ik heb wat doms gedaan en heb perongeluk op de 100% savegame opgeslagen in plaats van degene waar ik mee bezig was. Nou was mijn vraag, Hou kan ik dit verhelpen? Graag snel antwoord! mvg Issie3222 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Terugdraaien gaat helaas niet meer. Als je dit in het vervolg wilt voorkomen moet je zorgen dat je een kopie (back-up) van je savegame maakt zodat je deze weer terug kan zetten als dat nodig is. PS: Vragen om een snel antwoord is niet bepaald echt nodig hoor, op dit forum krijg je bijna altijd snel antwoord. Edit: Zelfs 3x, wat wil je nog meer. Bewerkt: 19 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Jorair Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Antwoord: niet... Het is natuurlijk behoorlijk balen als je dit voorhebt (heb hetzelfde meegemaakt met Vice City), maar je kan je savegame niet terugbrengen. Wel kan je hier een 100% savegame downloaden. Alleen is hij dan wel niet echt van jezelf . EDIT: ik ben traag... Bewerkt: 19 mei 2008 door Jorair Reageren
Basssss Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Je savegame kan je niet meer terug halen, je kunt voortaan wat slots tussen de savegames overlaten. Als je dan uitschiet, zit je tenminste op een leeg slot en niet op een andere savegame. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Ik heb een manier om een 100% savegame te krijgen, maar niet behaald door je eigen. Voor we starten kijk éérst na je versie van SA. Ga naar 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script' en kijk hoeveel kb je 'Script.img' is. 568 Kb --> V1 562 Kb --> V2 Nu je je versie weet kun je een savegame downloaden. Als je V2 hebt klik je >>hier<<, heb je V1 klik je >>hier<<. Na het downloaden moet je het bestand even openen met >>Winrar<< en plaats het .b bestand wat uitgepakt word in '(Mijn)Documents\GTA San Andreas User Files'. Start SA op en je hebt weer een 100% savegame. Bewerkt: 19 mei 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Issie3222 Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Ik wist al bij mezelf dat het niet meer kon, want ik heb al Systeem herstel geprobeert maar dat hielp niet echt. bedankt voor de snelle reacties en ik zal het toch met iemand anders zijn 100% savegame moeten doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.