MartijndeVree Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Nadat ik enkele (car)mods in het spel had gezet, waren mijn taxi's, ambulances, brandweerauto's, politieauto's, vrachtwagenaanhangers, stretches en nog veel meer auto's blauw geworden. Ook waren er opeens opvallend veel roze auto's in het spel. Zwarte auto's, zoals een FBI Rancher, waren ook opeens groen o.i.d. Hoe kan dit?! Reageren
cheetha Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 zoiets kan gebeuren als je cheat of verkeerde kleur codes heb ingevuld Reageren
MartijndeVree Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 zoiets kan gebeuren als je cheatof verkeerde kleur codes heb ingevuld Hmmm... Je kan gelijk hebben. Ik heb een keer kleurcodes toe moeten toevoegen ('t stond in de readme van een mod). 'k Zal eens kijken of het werkt als ik ze verwijder. Bedankt in ieder geval Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.