frankyyguy Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 hey, op het moment ben ik rank 4. Ik vraag me af tot hoe ver het gaat. weet iemand dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 hey, op het moment ben ik rank 4. Ik vraag me af tot hoe ver het gaat. weet iemand dat? Ik gok op rank 10. Dat is het hoogste wat ik gehoort heb en het is een mooi rond getal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Het hoogste wat ik tot nu toe voorbij heb zien komen is level 8 voor level 5 is 250.000 dollar nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sergep Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Hoe zie je welk level je bent? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
distefano Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 Hoe zie je welk level je bent? als je mp joint , zie je een sterretje naast je naam staan , daar staat het cijfer in van de rang die je bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Hoe zie je welk level je bent? als je mp joint , zie je een sterretje naast je naam staan , daar staat het cijfer in van de rang die je bent Ben inmiddels lvl 5 voor lvl 6 heb je 500.000 nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.