Jump to content

wie het best overvallen ?

Recommended Posts

Geplaatst:

wie kun je het best overvallen ?

ik geef de voorkeur aan de taxi en hoer...

meteen na de service

neer schieten en het geld meenemen

maar alleen in het begin

nader hand heb je dat geld neit meer nodig :D

Geplaatst:

Ik schiet gewoon iedereen die ik tegenkom opstraat dood komt ook geld uit niet dat je dat echt nodig heb je kan toch niks boeiends kopen

Geplaatst:

meteen na de service

maar alleen in het begin

Als je dat geintje met de taxi vaak uithaalt dan zullen taxi-chauffeurs je herkennen en ze willen je dan niet in hun taxi oftewel, jij fluit en hun gaan er van door, beter niet doen dus.

Ik schiet gewoon iedereen die ik tegenkom opstraat dood komt ook geld uit niet dat je dat echt nodig heb je kan toch niks boeiends kopen.

De mensen die het op de X-doos spelen willen meestal de Archievements halen en bij één daarvan heb je 500.000 nodig, verder kan je (helaas) weinig doen met al dat geld.

Ik gebruik zelf trouwens de manier van de Gruppe 6, als er een betere manier is hoor ik het graag.

Geplaatst:

meteen na de service

maar alleen in het begin

Als je dat geintje met de taxi vaak uithaalt dan zullen taxi-chauffeurs je herkennen en ze willen je dan niet in hun taxi oftewel, jij fluit en hun gaan er van door, beter niet doen dus.

Ik schiet gewoon iedereen die ik tegenkom opstraat dood komt ook geld uit niet dat je dat echt nodig heb je kan toch niks boeiends kopen.

De mensen die het op de X-doos spelen willen meestal de Archievements halen en bij één daarvan heb je 500.000 nodig, verder kan je (helaas) weinig doen met al dat geld.

Ik gebruik zelf trouwens de manier van de Gruppe 6, als er een betere manier is hoor ik het graag.

Ik heb geen Xbox maar met alle missie ben ik al op 700.000 gekomen dus dat hoeft niet zo een moelijke achievement te zijn

Geplaatst: (bewerkt)

Dat hangt er ook vanaf hoe vaak je dood gaat want na een 1x doodgaan ben je 10% van je geld kwijt. In jou'n geval dus 70.000

Greetzz

Bewerkt: door hackman
Geplaatst:

op mijn atm staat 1.100.000

thnx stevie voor zijn garage die altijd open staat.

NIET LEZEN VOORDAT JE DE STORY HEBT UITGESPEELD!!!toen ik koos voor revenge kreeg ik ook 250.000??

vond wel leuk maar dacht dat je alleen bij die andere 250.000 kreeg[/font]

Geplaatst:
Dat hangt er ook vanaf hoe vaak je dood gaat want na een 1x doodgaan ben je 10% van je geld kwijt. In jou'n geval dus 70.000

Greetzz

Je bent 10 procent kwijt maar met een maximum van 10000

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...