robojan Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) hoi als ik deze pack start loopt hij vast zou iemand mij willen helpen ik heb ook delen gekopieerd van de orginele main.scm zoals initial2 die werkte ook goed maar mischien zit de fout in het starten van initial 2 het werkt niet meer sinds ik de missie heb toegevoegt ik heb het bestand er bij zitten hij werkt al Bewerkt: 24 mei 2008 door robojan
Dutchy3010 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Je verwacht toch niet serieus dat wij een code gaan controleren van meer dan 2000 regels?
robojan Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Je verwacht toch niet serieus dat wij een code gaan controleren van meer dan 2000 regels? nee dat doe ik niet initial2 heb ik gekopieerd uit gta en toen werkte het nog. savethr heeft ook gewerkt hij werkte niet meer sinds ik mijn eigen missie (bktlv) heb toegevoegt. maar ik kan de fout niet vinden dus van sniffer-tread-template tot en met initial1 misschien zit de fout in het opoepen van de code's dus heb ik alles er bij gegeven p.s. ik heb initial 2 opgeroepen met gosub is dat goed define objects heb ik ook rechtstreekt van gta gekopieerd de fout begint om 8 uur de plaats waar je bent (rechts onderin) is half vervaagt en dan stopt hij edit: ik zie nu iets heel vreemds er staat een zuurstofbalkje (voor het zwemmen) half gevult voordat hij vast loopt Bewerkt: 20 mei 2008 door robojan
robojan Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 ik heb de code verkort en zou iemand hem nu wel willen controleren het probleem zit volgens mij bij bktlv DEFINE OBJECTS 0 DEFINE MISSIONS 2 DEFINE MISSION 0 AT @initial1 DEFINE MISSION 1 AT @bktlv DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 0 DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0 DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0 { use macro (Ctrl+J) "headsa" to insert a file header } {$VERSION 3.0.0000} var $PLAYER_CHAR: Player end // var 03A4: name_thread 'MAIN' 01F0: set_max_wanted_level_to 6 042C: set_total_missions_to 2 030D: set_total_mission_points_to 1 0111: toggle_wasted_busted_check 0 00C0: set_current_time_hours_to 8 minutes_to 0 04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 2488.56 -1666.84 03CB: set_rendering_origin_at 2488.56 -1666.84 13.38 0053: $PLAYER_CHAR = create_player #NULL at 2488.56 -1666.84 13.38 01F5: $PLAYER_ACTOR = create_player_actor $PLAYER_CHAR 07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group 0373: set_camera_directly_behind_player 01B6: set_weather 0 0001: wait 0 ms 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "suit1gang" model "suit1" body_part 0 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "hairgreen" model "head" body_part 1 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "suit1trgang" model "suit1tr" body_part 2 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "sneakerbincgang" model "sneaker" body_part 3 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "neckdollar" model "neck" body_part 13 070D: rebuild_player $PLAYER_CHAR 01B4: toggle_player $PLAYER_CHAR can_move 1 016A: fade 1 time 0 04BB: select_interior 0 0629: set_integer_stat 181 to 4 016C: restart_if_wasted_at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 town_number 0 016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0 0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here 0004: $DEFAULT_WAIT_TIME = 250 03E6: remove_text_box start_mission 0 // initial wait 0 // put your create_thread commands here create_thread @savthr_init create_thread @eigen_missions_sniffer :MAIN_LOOP 0001: wait $DEFAULT_WAIT_TIME ms 00BF: $TIME_HOURS = current_time_hours, $TIME_MINS = current_time_minutes 0002: jump @MAIN_LOOP // put your mods (threads) here // ---------------------------------------------------------------save---------------------------------------------------------------------------------- :SAVTHR_INIT // thread-initialisaties 03A4: name_thread 'SAVTHR' :SAVTHR_BEGIN // begin de thread met het maken van een savepickup $SAVE_PICKUPS = Pickup.Create(#PICKUPSAVE, 3, 2496.556, -1708.486, 1014.742) 04CE: $icon = create_icon_marker_without_sphere 35 at 2496.556 -1708.4963 12.5469 :SAVTHR_CHKLOOP // kijkt of de pickup opgepakt is 0001: wait 10 ms // lage prioriteit 00D6: if 0 pickup.Picked_up($SAVE_PICKUPS) 004D: jf @SAVTHR_CHKLOOP 03D8: show_save_screen :SAVTHR_SAVELOOP // kijkt of het saven klaar is 0001: wait 10 ms // lage prioriteit 00D6: if 83D9: save_done 004D: jf @SAVTHR_SAVELOOP wait 0 ms 0002: jump @SAVTHR_BEGIN // opnieuw beginnen //-----------------------------------------------------------sniffer-thread-template--------------------------------------------------------------------- // $eigen_missions_passed wordt vooraf op 0 gezet // bij het "pass"-en van een missie , moet je $eigen_missions_passed ophogen. :eigen_missions_sniffer thread "eigen_sniff" $marker_hotel = marker.CreateIconAndSphere(42, $x_hotel, $y_hotel, $z_hotel) repeat wait 250 ms if and player.Defined($PLAYER_CHAR) $ONMISSION == 0 then if and 00ff: actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere $x_hotel $y_hotel $z_hotel radius 1.0 1.0 2.0 on_foot player.Controllable($PLAYER_CHAR) $eigen_missions_passed == 0 then $ONMISSION = 1 00ba: show_text_styled GXT 'INTRO_1' time 1000 style 2 start_mission 1 end end until $eigen_missions_passed == 1 marker.Disable($marker_hotel) end_thread // mission 0 :initial1 $eigen_missions_passed = 0 $ONMISSION = 0 $x_hotel = 1727.172 $y_hotel = -1633.549 $z_hotel = 20.21569 // mission 1 //mission wrapper :bktlv thread 'bktlv' gosub @bktlv_main if wasted_or_busted then gosub @bktlv_fail end gosub @bktlv_cleanup end_thread //------------------------------------------------------------------------------------------- :bktlv_main //gosub @bktlv_film -------------------------------------------------------------------------------------- // load models model.Load(#GUN_CANE) model.Load(#hydra) model.Load(#ballas1) model.Load(#HYDRA) 038b: load_requested_models :bktlv_load wait 0 if and model.Available(#GUN_CANE) model.Available(#HYDRA) model.Available(#BALLAS1) model.Available(#HYDRA) 004d: jump_if_false @bktlv_load 01b2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 326 ammo 10000 // load the model before using this 01b9: set_actor $PLAYER_ACTOR armed_weapon_to 326 $car_num1 = car.Create(#HYDRA, 1548.02, -1354.234, 330.1956) car.Angle($car_num1) = 90.0 $ballas = actor.Create(civmale, #BALLAS1, 1291.13, -785.43, 97.3) $car_num2 = car.Create(#HYDRA, 1291.13, -787.43, 97.3) car.Angle($car_num2) = 270.0 0187: $car_marker = create_marker_above_car $car_num2 repeat wait 4000 ms car.DriveTo($car_num2, 1291.13, -787.43, 300.3) wait 4000 ms car.DriveTo($car_num2, 1000.13, -300.43, 300.3) wait 4000 ms car.DriveTo($car_num2, 1291.13, -300.43, 300.3) wait 4000 ms car.DriveTo($car_num2, 1000.13, -787.43, 300.3) until car.Wrecked($car_num2) //------------------------------------------------------------------------------------------- :bktlv_passed $eigen_missions_passed += 1 player.Money($player_char) += 1000 01e3: show_text_1number_styled GXT 'm_pass' number 10000 time 5000 style 1 //mission passed!~n~~w~$~1~ //this subroutine is executed when the mission is passed //give the rewards, and make new missions available if needed return //------------------------------------------------------------------------------------------- :bktlv_fail 00ba: show_text_styled gxt 'M_fail' time 5000 style 1 // ~r~MISSION FAILED //this subroutine is executed when the mission fails return //------------------------------------------------------------------------------------------- :bktlv_cleanup $onmission = 0 marker.Disable($car_marker) 010d: set_player $PLAYER_CHAR wanted_level_to 0 model.Destroy($car_num2) mission_cleanup return //-------------External script 0--------------- // put your external scripts here
Unmountable Tijmen Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Volgens mij is dit nog steeds te veel voor iemand hoor. Ik denk echt dat niemand dat gaat controleren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Volgens mij is dit nog steeds te veel voor iemand hoor. Ik denk echt dat niemand dat gaat controleren 1. Dit topic is meer dan een maand oud, reageren met post zonder inhoud = bumpen = niet toegestaan. 2. Praat niet over dingen waar je niets van af weet, want ik had deze code best willen controleren, zo groot is hij niet. 3. In de beginpost staat al dat de topicstarter de fout gevonden heeft, en dat hij werkt.
Recommended Posts