Jump to content

Playstation 3 PC Montitor

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

Ik kan er toch maar niet uitkomen wat ik nou moet kopen voor GTA IV. Ik heb in iedergeval een vraag. Is er een kabeltje dat je je Play Station 3 kan aansluiten op je PC monitor. Zouden jullie me dan ook kunnen vertellen hoe duur en hoe goed het gamed?

Alvast bedankt!

MVG,

OmarM

Geplaatst:

Dat ligt nogal aan je scherm...

In mijn scherm zit gewoon een HD ingang, en kan ik dus een 'gewone' HD kabel indoen..en die heb je voor 20/30euro ofzo voor de PS3? Maar ik weet niet of jij zo'n ingang hebt of alleen DVI/VGA

Geplaatst:

Ligt inderdaad aan wat voor monitor je hebt. Als je een HDMI ingang hebt in je PC monitor, dan ben je gemakelijk klaar met een HDMI kabel. Zo'n kabel ziet er zo uit:

HDMI-Kabel-HDMI-SteckerStecker-HIGH-QUALITY-10m-Anschlusskabel-zur-UEbertragung-von-digitalen-Video-und-Audio-Signalen_140__39900101H_40.jpg

Als je een DVI ingang in je monitor hebt, kun je ook met je PS3 op je monitor spelen, dit doe je dan door middel van een HDMI naar DVI kabel aan te schaffen. Ik heb het vermoeden dat deze alleen op internet te koop zijn. Deze kabel ziet er ongeveer zo uit:

HDMI_to_DVI_PS3.jpg

Als je alleen maar een VGA ingang in je monitor hebt, is de enige optie een VGA converter box te kopen. Ik raad je aan dan een kijkje te nemen op deze site: X2VGA - klik hier.

waarschuwing: Als je geen widescreen monitor hebt, dus geen breedbeeld, dan raad ik je af om je playstation 3 aan te gaan sluiten op je monitor. Dit doordat je anders zwarte balken van een paar centimeter boven en onder je beeld krijgt, zodat er bijna geen beeld meer over hebt.

Ik hoop dat ik je bij deze voldoende informatie gegeven heb. Ik wilde eerst hetzelfde doen als jij nu wil, maar later heb ik toch besloten om een echte HD ready TV aan te schaffen, maar daar heb je natuurlijk niet zomaar even geld voor. Ik hoop dat je een keuze kunt maken en dat je binnenkort in het bezit bent van een playstation 3. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...