Bossinkje Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Rates & Comments please. En let er niet op dat er geen border omheen zit,maar die kan ik er niet meer bij maken. Als ik dat doe,valt de tekst weg. Reageren
Hackman Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Waarmee heb je dit gemaakt? met paint? want zo lijkt het. Je bent nog een beginner en voor een beginner vind ik het toch nog wel kunnen. Alleen wat de sig een beetje verpest is het blokkeirge maar ik weet dat je daar zelf niks aan kunt doen (volgende keer gaan opslaan als PNG?) Ik weet niet precies hoe je een rand maakt met PS alleen je kunt heel makkelijk met paint er ook een rand bijmaken! Hier zit een lijst met tuts waardoor jij net zo'n goede photoshopper wordt als Daddypimp! Veel succes ermee Greetzz Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Opzich wel een mooie sig hoor, maar ik heb toch een paar minpuntjes: -Ikzelf zou er een (zwarte) rand omheen doen, ik vind dat mooier. -Wat meer effecten in je tekst steken, zoal hem groter maken, op een andere blending mode zetten,... Als je hieraan zou werken kan er wel iets moois uitkomen. Pluspuntjes: de auto is mooi geplaatst, leuk lettertype gekozen,... Al bij al verdient dit wel een 7.5/10. Reageren
KJF Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Je kan zien dat de sig van een beginner is, ( niet erg ). Maar wat heb je gedaan dat als je een stroke toevoegt dat je tekst weggaat? Ik vind het allemaal nog een beetje plakwerk en niet 1 geheel, aan de achtergrond kan nog wel wat gedaan worden. Het lettertype is wel goed 6/10 Reageren
Bossinkje Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik heb hem gemaakt met PhotoImpact,een soort van PhotoShop,maar dan niet zo uitgebreid. En ik heb de tekst enzo al toegevoegd,en als ik er dan nog een rand omheen doe,dan moet hij over de tekst. Dat komt omdat de tekst dicht op de rand staat. Nog iemand? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.