god-mother Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Hallo ik heb een mededeling voor de wikigt medewerkers: Bij de missie I Need Your Clothes, Your Boots, and Your Motorcycle staat Beloning: onbekend Maar ik heb hem gedaan en de beloning is $9250 p.s. Ik weet niet waar ik dit andres neer moet zetten Reageren
joppie Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 p.s. Ik weet niet waar ik dit andres neer moet zetten Hierzo Reageren
niko belic Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 beetje laat maar dit is het deel van San Andreas en dat hoord bij GTA 4 Reageren
Thundercover Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Je mag alle foutjes die je vind op WikiGTA in dat topic plaatsen, van GTA1 tot GTA4. Reageren
Breiniak Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 De beste beloning is die Albanese jack, naar mijn persoonlijke mening. Best raar om zoiets te dragen als Serviër, maar bij verre het stoerste kledingstuk in het spel (naast een pak van Perseus uiteraard, maar dat is stoer op een geheel andere manier). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.