Jump to content

Extra content !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Er komt geen downloadble content voor ps3 want microsoft heeft voor een paar milljoen die dowloadebel content gekocht dus komt hij alleen voor de xbox 360

lees ff dit topic en dan weer prate ok? is al meerdere keren wat overgezegd...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    7

  • Destilios

    6

  • Michael Hilgen

    4

  • killerb01

    4

Er komt geen downloadble content voor ps3 want microsoft heeft voor een paar milljoen die dowloadebel content gekocht dus komt hij alleen voor de xbox 360

Je heb wel gelijk dat microsoft een paar miljoen heeft betaald. Maar dat sluit dan niet meteen uit dat de ps3 geen downloadable content krijgt want R* heeft nooit gezegt dat de ps3 dat niet krijgt. Het zal van de 360 wel meer zijn daar ben ik het wel mee eens maar ik weet bijna wel 100% zeker dat de ps3 ook wel downloadable content krijgt

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk hadden deze dingen er standaard in moeten zitten, maar hier zouden ze mij erg blij mee maken:

Parachute, zoveel hoge gebouwen, zoveel mogelijkheden tot basejumpen en geen parachute? Een parachute is alleen al handig als je uit je chopper wilt springen zonder dat je dood gaat.

Kleding, meer kleding zou leuk zijn. Niet dat je alles aandoet, maar het aanbod voelt mager aan in vergelijking met San Andreas. Ook zou een politiepak een mooie afwisseling zijn.

Fun Land, gooi dat pretpark open! De ideale plek om je vrienden/vriendin mee naar toe te nemen en spelletjes te spelen zoals bij Bully het geval was. Het was een flinke teleurstelling toen ik erachter kwam dat je nergens in kon. Er bekroop mij een gevoel dat Rockstar zich hier makkelijk vanaf gemaakt had. Nu staat er wel bij Fun Land dat het tot de zomer gesloten is en augustus is de zomer, dus wie weet.

Side Missies, taxi, ambulance, brandweerwagen, ijstruck en zelfs bus side missies zouden tof zijn. Er staan overal bushaltes in de stad en er zitten zelfs mensen te wachten, maar nergens een goed werkende bus. Het zou toch tof zijn om zoals bij GTA 2 mensen op te pikken met je bus voor geld!

Properties, laat ons zoals Vice City bedrijven kopen zoals die ijswinkel en taxi centrale. Dan doe je nog iets met je geld en na het uitspelen van die properties kan je gelijk dagelijks je geld rondje lopen.

Bewerkt: door Frangster
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk hadden deze dingen er standaard in moeten zitten, maar hier zouden ze mij erg blij mee maken:

Parachute, zoveel hoge gebouwen, zoveel mogelijkheden tot basejumpen en geen parachute? Een parachute is alleen al handig als je uit je chopper wilt springen zonder dat je dood gaat.

Kleding, meer kleding zou leuk zijn. Niet dat je alles aandoet, maar het aanbod voelt mager aan in vergelijking met San Andreas. Ook zou een politiepak een mooie afwisseling zijn.

Fun Land, gooi dat pretpark open! De ideale plek om je vrienden/vriendin mee naar toe te nemen en spelletjes te spelen zoals bij Bully het geval was. Het was een flinke teleurstelling toen ik erachter kwam dat je nergens in kon. Er bekroop mij een gevoel dat Rockstar zich hier makkelijk vanaf gemaakt had. Nu staat er wel bij Fun Land dat het tot de zomer gesloten is en augustus is de zomer, dus wie weet. *)

Side Missies, taxi, ambulance, brandweerwagen, ijstruck en zelfs bus side missies zouden tof zijn. Er staan overal bushaltes in de stad en er zitten zelfs mensen te wachten, maar nergens een goed werkende bus. Het zou toch tof zijn om zoals bij GTA 2 mensen op te pikken met je bus voor geld!

Properties, laat ons zoals Vice City bedrijven kopen zoals die ijswinkel en taxi centrale. Dan doe je nog iets met je geld en na het uitspelen van die properties kan je gelijk dagelijks je geld rondje lopen.

lol, Roman zn taxibedijfje opkopen (of zelf een maken en hem beconcurreren)

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt geen downloadble content voor ps3 want microsoft heeft voor een paar milljoen die dowloadebel content gekocht dus komt hij alleen voor de xbox 360

Je heb wel gelijk dat microsoft een paar miljoen heeft betaald. Maar dat sluit dan niet meteen uit dat de ps3 geen downloadable content krijgt want R* heeft nooit gezegt dat de ps3 dat niet krijgt. Het zal van de 360 wel meer zijn daar ben ik het wel mee eens maar ik weet bijna wel 100% zeker dat de ps3 ook wel downloadable content krijgt

Nee weet ik maar ik denk dat microsoft veel gaat weg leggen om het exclusief voor de xbox 360 te maken omdat mensen dan liever de 360 versie kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt geen downloadble content voor ps3 want microsoft heeft voor een paar milljoen die dowloadebel content gekocht dus komt hij alleen voor de xbox 360

lees ff dit topic en dan weer prate ok? is al meerdere keren wat overgezegd...

bril verloren ofzo want ik zie alleen maar mensen die zeggen dat hij wel voor de ps3 komt :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt geen downloadble content voor ps3 want microsoft heeft voor een paar milljoen die dowloadebel content gekocht dus komt hij alleen voor de xbox 360

das echt kinderachtig van microsoft :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt geen downloadble content voor ps3 want microsoft heeft voor een paar milljoen die dowloadebel content gekocht dus komt hij alleen voor de xbox 360

das echt kinderachtig van microsoft :duh:

het is niet waar dat ze niks krijgen, maar X-doos krijgt waarschijnlijk episodic content en de PS3 niet.

er is natuurlijk niks uitgesloten

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV extra content mogelijk ook naar PS3

Donderdag 8 Mei

David Reeves sprak onlangs met Videogamer over het succes van Grand Theft Auto IV op PlayStation 3. Naast de trotse aankondiging dat het spel het in Europa uitstekend deed, gaf hij ook een hoopvol signaal dat PlayStation 3-bezitters misschien ook extra episodes kunnen verwachten.

“Ik denk dat we hoogstwaarschijnlijk ook nieuwe episodes zullen zien op PlayStation 3”, vertelde Reeves. “Het is gewoon die deal die tussen Microsoft en Take2 gemaakt is. Als het dat is wat ze willen, dan denk ik dat het hun laatste kans is.” Duidelijk een niet zo subtiele sneer naar het feit dat PlayStation 3 in Europa de tweede plaats van de Xbox 360 heeft afgenomen. Dit verandert er natuurlijk niets dat Xbox 360-bezitters de eerste nieuwe episode kunnen verwachten in het najaar van 2008. (JB)

misschien hebben jullie hier wat aan, dit komt uit het gamers magazine CHIEF

hier nog iets:

Extra content PS3 versie GTA IV nogmaals bevestigd

Door:Rastapopulos - Geplaatst:7-3-2008 18:12 - Bekeken:3260 - Reacties:19

Eerder vandaag berichtte mijn collega al dat GTA IV op de PS3 ook downloadbare content zal krijgen. Dit werd namelijk door Rockstar Games bevestigd. Dit is natuurlijk voor velen iets wat ze zullen waarderen.

Dit bericht werd nog eens extra bevestigd doordat er vandaag een foto opdook van het Amerikaanse PlayStation Magazine waar op de achterkant van de cover van GTA IV een stukje staat over downloadbare content voor de PS3 versie.

http://www.ps3focus.nl/v3/nieuws/bekijk.php?id=8724

kunnen ook gelogen dingen zijn maar ik betwijfel het

wi zien wel

:tu:

Bewerkt: door killerb01
Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV extra content mogelijk ook naar PS3

Donderdag 8 Mei

David Reeves sprak onlangs met Videogamer over het succes van Grand Theft Auto IV op PlayStation 3. Naast de trotse aankondiging dat het spel het in Europa uitstekend deed, gaf hij ook een hoopvol signaal dat PlayStation 3-bezitters misschien ook extra episodes kunnen verwachten.

“Ik denk dat we hoogstwaarschijnlijk ook nieuwe episodes zullen zien op PlayStation 3”, vertelde Reeves. “Het is gewoon die deal die tussen Microsoft en Take2 gemaakt is. Als het dat is wat ze willen, dan denk ik dat het hun laatste kans is.” Duidelijk een niet zo subtiele sneer naar het feit dat PlayStation 3 in Europa de tweede plaats van de Xbox 360 heeft afgenomen. Dit verandert er natuurlijk niets dat Xbox 360-bezitters de eerste nieuwe episode kunnen verwachten in het najaar van 2008. (JB)

misschien hebben jullie hier wat aan, dit komt uit het gamers magazine CHIEF

hier nog iets:

Extra content PS3 versie GTA IV nogmaals bevestigd

Door:Rastapopulos - Geplaatst:7-3-2008 18:12 - Bekeken:3260 - Reacties:19

Eerder vandaag berichtte mijn collega al dat GTA IV op de PS3 ook downloadbare content zal krijgen. Dit werd namelijk door Rockstar Games bevestigd. Dit is natuurlijk voor velen iets wat ze zullen waarderen.

Dit bericht werd nog eens extra bevestigd doordat er vandaag een foto opdook van het Amerikaanse PlayStation Magazine waar op de achterkant van de cover van GTA IV een stukje staat over downloadbare content voor de PS3 versie.

http://www.ps3focus.nl/v3/nieuws/bekijk.php?id=8724

kunnen ook gelogen dingen zijn maar ik betwijfel het

wi zien wel

:tu:

Hij zou wel komen, maar ik denk wel dat ie wel kleiner zou zijn dan die voor de 360. Bijvoorbeeld op 360 zou je wat meer missie's krijgen of mischien meer wapens/auto's (misschien zelfs Rhino, zou ik eigenlijk lekker kunnen knallen ^_^ ) :Y . Ik maak me geen zorgen want ik heb een Xbox 360.

PS Als in die content een minigun zou bevatten zou het wel lolig eruitzien als Niko opeens een minigun uit zijn zak zou trekken :puh::schater: .

Link to comment
Delen op andere websites

Wat willen jullie? Microsoft betaald een f*cking 50 miljoen, voor enkel timed exclusive content..

Dacht het niet..

PS3 krijgt een andere content, natuurlijk niet zo luxe als die van de X360, maar PS3 krijgt een andere.

En de X360 krijgt 2 episodes, en ps3 waarschijnlijk eentje.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Wat willen jullie? Microsoft betaald een f*cking 50 miljoen, voor enkel timed exclusive content..

Dacht het niet..

Met een omvang vergelijkbaar met de complete game San Andreas, heb ik gelezen... Dat schijnt één van de Microsoftleden te hebben gezegd. Dat zijn heel wat MB'tjes, niet? (Google News: "content GTA IV 360" geloof ik)

Als je logischerwijs beredeneert wat er nu allemaal op het schijfje van ongeveer 8 gig staat, komt ik uit op zo'n 3 Gig aan map ruimte. De engine, handling, filmpjes en missie-Gigjes niet meegerekend dus. Een download van één á twee Gig is niet achterlijk groot, dus best kans dat er ook letterlijk wat meer grond bijkomt voor de 360 gamers.

Uiteraard gaan wapens en auto's etc. als die er komen naar beide consoles. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat willen jullie? Microsoft betaald een f*cking 50 miljoen, voor enkel timed exclusive content..

Dacht het niet..

Met een omvang vergelijkbaar met de complete game San Andreas, heb ik gelezen... Dat schijnt één van de Microsoftleden te hebben gezegd. Dat zijn heel wat MB'tjes, niet? (Google News: "content GTA IV 360" geloof ik)

Als je logischerwijs beredeneert wat er nu allemaal op het schijfje van ongeveer 8 gig staat, komt ik uit op zo'n 3 Gig aan map ruimte. De engine, handling, filmpjes en missie-Gigjes niet meegerekend dus. Een download van één á twee Gig is niet achterlijk groot, dus best kans dat er ook letterlijk wat meer grond bijkomt voor de 360 gamers.

Uiteraard gaan wapens en auto's etc. als die er komen naar beide consoles. :tu:

:? kan hier niks over vinden zou je een linkje kunnen geven

maar ik denk toch al dat dit niet waar is want er is niks gezecht over extra land.. enkel over extra missie content. dus dit zijn alleen maar speculaties en berusten niet op de waarheid. maar van mij mag je lekker verder dromen ik hoop alleen niet dat je teleurgesteld word als het alleen maar een paar extra missies zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Wat willen jullie? Microsoft betaald een f*cking 50 miljoen, voor enkel timed exclusive content..

Dacht het niet..

Met een omvang vergelijkbaar met de complete game San Andreas, heb ik gelezen... Dat schijnt één van de Microsoftleden te hebben gezegd. Dat zijn heel wat MB'tjes, niet? (Google News: "content GTA IV 360" geloof ik)

Als je logischerwijs beredeneert wat er nu allemaal op het schijfje van ongeveer 8 gig staat, komt ik uit op zo'n 3 Gig aan map ruimte. De engine, handling, filmpjes en missie-Gigjes niet meegerekend dus. Een download van één á twee Gig is niet achterlijk groot, dus best kans dat er ook letterlijk wat meer grond bijkomt voor de 360 gamers.

Uiteraard gaan wapens en auto's etc. als die er komen naar beide consoles. :tu:

:? kan hier niks over vinden zou je een linkje kunnen geven

maar ik denk toch al dat dit niet waar is want er is niks gezecht over extra land.. enkel over extra missie content. dus dit zijn alleen maar speculaties en berusten niet op de waarheid. maar van mij mag je lekker verder dromen ik hoop alleen niet dat je teleurgesteld word als het alleen maar een paar extra missies zijn

Omvang in MB'tjes, gaat het over... En de speculatie hieruit is dat het misschien over extra land gaat, maar dat wordt nergens bevestigd. En nee, da's niet mijn droom hoor, ik las het in een artikel van XGN. Bij deze je gevraagde link, deze. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...