Jump to content

Extra content !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Wat willen jullie? Microsoft betaald een f*cking 50 miljoen, voor enkel timed exclusive content..

Dacht het niet..

Met een omvang vergelijkbaar met de complete game San Andreas, heb ik gelezen... Dat schijnt één van de Microsoftleden te hebben gezegd. Dat zijn heel wat MB'tjes, niet? (Google News: "content GTA IV 360" geloof ik)

Als je logischerwijs beredeneert wat er nu allemaal op het schijfje van ongeveer 8 gig staat, komt ik uit op zo'n 3 Gig aan map ruimte. De engine, handling, filmpjes en missie-Gigjes niet meegerekend dus. Een download van één á twee Gig is niet achterlijk groot, dus best kans dat er ook letterlijk wat meer grond bijkomt voor de 360 gamers.

Uiteraard gaan wapens en auto's etc. als die er komen naar beide consoles. :tu:

:? kan hier niks over vinden zou je een linkje kunnen geven

maar ik denk toch al dat dit niet waar is want er is niks gezecht over extra land.. enkel over extra missie content. dus dit zijn alleen maar speculaties en berusten niet op de waarheid. maar van mij mag je lekker verder dromen ik hoop alleen niet dat je teleurgesteld word als het alleen maar een paar extra missies zijn

Omvang in MB'tjes, gaat het over... En de speculatie hieruit is dat het misschien over extra land gaat, maar dat wordt nergens bevestigd. En nee, da's niet mijn droom hoor, ik las het in een artikel van XGN. Bij deze je gevraagde link, deze. :Y

dat was ook het gene wat ik bedoelde dat R* altijd al had gesproken over epesodic content en nog nooit over extra mappen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    7

  • Destilios

    6

  • Michael Hilgen

    4

  • killerb01

    4

dat was ook het gene wat ik bedoelde dat R* altijd al had gesproken over epesodic content en nog nooit over extra mappen ^_^

Even bij deze een klein citaat uit het artikel, van het schuingedrukte gedeelte:

....Downloadbare content tot nu toe zijn niet meer dan een nieuwe auto, of een schild voor je paard, maar GTA IV zal dit compleet veranderen, met het idee dat Vice City en San Andreas slechts uitbreidingen waren van GTA III. Ja, Rockstar hint duidelijk naar nieuwe downloadbare steden....

Bron: XGN

Duidelijk dus dat de deal met microsoft hier een verandering in aan gaat brengen. Hoe en wat blijft een vraag, maar toch! De eigenaar van de console die een developer zoveel betaald heeft voor exclusive DLC, het is ongekend dus je weet nooit wat hiervan dan het resultaat zal zijn, toch?

Nogmaals, de huidige map is niet veel groter dan 3 á 4 Gig, da's makkelijk te downloaden.. Ik acht de kans dus vooralsnog vrij groot dat naast de episodic content er meer bij komt. Misschien wel voor beide consoles.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel gruwlijk als je naar San Andreas kunt doormiddel van de extra content! :eten:

Want, 3 jaar aan GTA IV werken? Volgens mij kunnen we nog wat steden verwachten..

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Link to comment
Delen op andere websites

Even bij deze een klein citaat uit het artikel, van het schuingedrukte gedeelte:

....Downloadbare content tot nu toe zijn niet meer dan een nieuwe auto, of een schild voor je paard, maar GTA IV zal dit compleet veranderen, met het idee dat Vice City en San Andreas slechts uitbreidingen waren van GTA III. Ja, Rockstar hint duidelijk naar nieuwe downloadbare steden....

Bron: XGN

Duidelijk dus dat de deal met microsoft hier een verandering in aan gaat brengen. Hoe en wat blijft een vraag, maar toch! De eigenaar van de console die een developer zoveel betaald heeft voor exclusive DLC, het is ongekend dus je weet nooit wat hiervan dan het resultaat zal zijn, toch?

Nogmaals, de huidige map is niet veel groter dan 3 á 4 Gig, da's makkelijk te downloaden.. Ik acht de kans dus vooralsnog vrij groot dat naast de episodic content er meer bij komt. Misschien wel voor beide consoles.

ja dat zou ook nog kunnen ja dat je dus voor beide consoles nieuwe map krijgt maar voor de 360 meer missies op de nieuwe map :D:tu:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

OMG !! ik hoop echt dat we naar San Andreas en Vice City kunnen vliegen ! :D:D

Dat lijkt me helemaal te gek :puh:

En ik denk dat microsoft die rechten straks gewoon voor meer doorverkoopt aan Sony ! En dan is iedereen tevreden !!

Ik hoop alleen dat ze een beetje opschieten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

OMG !! ik hoop echt dat we naar San Andreas en Vice City kunnen vliegen ! :D:D

Dat lijkt me helemaal te gek :puh:

En ik denk dat microsoft die rechten straks gewoon voor meer doorverkoopt aan Sony ! En dan is iedereen tevreden !!

Ik hoop alleen dat ze een beetje opschieten :puh:

haha ja of ze ruilen het voor blu-ray rechten ofzow

:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt geen downloadble content voor ps3 want microsoft heeft voor een paar milljoen die dowloadebel content gekocht dus komt hij alleen voor de xbox 360

lees ff dit topic en dan weer prate ok? is al meerdere keren wat overgezegd...

bril verloren ofzo want ik zie alleen maar mensen die zeggen dat hij wel voor de ps3 komt :duh:

dan moet je ff leze er komt voor de 360 en PS3 in augustus content uit..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Xbox 360 versie, :dans: en verwacht extra wapens zoals: Minigun, vlammenwerper etc.

En natuurlijk extra missie's en hopelijk voertuigen. :bier:

Wapens als de Flamethrower heb ik eigenlijk altijd een beetje onrealistisch gevonden. Net als de minigun.

Ik denk eerder meer voertuigen en een nieuw plot :bier: Als dat gemaakt wordt heb ik liever dat iedereen de missies daarvan in een spoiler[/font] doet. Aangezien ik door wat onstuimigheid, ik noem geen namen. al het hele plot van GTA IV weet :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen is het er wel over eens. GTA IV is goed maar niet perfect.

Bijna iedereen mist bijv. huizen en bedrijven kopen. Ook kleding en andere voorwerpen kopen worden gemist.

Darom lijkt het mij dus gewoon heel erg logisch als deze dingen er wel inkomen d.m.v de extra content !.

Helaas alleen voor xbox360 maar hopelijk ook nog voor ps3 !

Dus denk jij dat dat er in zal zitten ? :cya:

Dat bedrijven kopen en zelfs huizen lijkt me niet.

Ik denk meer aan missies en wellicht uitstapjes naar een ander stad(je). Daarbij zou het leuk zijn dat er bijvoorbeeld heel wat meer kleren komen etc. En natuurlijk waar ik over had gelezen dat erin kwam maar er uiteindelijk niet in zat... dingen in de kofferbak leggen/uithalen,cash op de bank en ervan afhalen.

En nog meer leuke/makkelijke dingen die de game net dat extra geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Wapens als de Flamethrower heb ik eigenlijk altijd een beetje onrealistisch gevonden. Net als de minigun.

En de Rocket Launcher dan? Ik zie nooit iemand met een Rocket Launcher behalve in een oorlog op TV, zelfs niet in films. Voor de fun mogen de minigun en flamethrower er best in van mij. En iets van een taser ofzo. Ook zou ik de multiplayer graag iets aangepast willen zien. Dat je kan kiezen of je host bent of niet, alleen dat. Nu kan je dat niet kiezen en dat is irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja jongens, het wordt geen patch hoor.. Volgens mij is het puur downloadable content.

En jawel de PS3 krijgt ook downloadable content maar de 360 krijgt downloadable content én exclusive episodes erbij.

Dat is al aangegeven door Rockstar.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Ja jongens, het wordt geen patch hoor.. Volgens mij is het puur downloadable content.

En jawel de PS3 krijgt ook downloadable content maar de 360 krijgt downloadable content én exclusive episodes erbij.

Dat is al aangegeven door Rockstar.

Niemand had het over een patch hier, toch :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...