j0wnathan Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) 't past allemaal precies: een gesloten pretpark, waarbij staat dat ie in de zomer wordt geopend, een vliegveld vanwaar je nergens heen kan vliegen, bussen en bushaltes die niet 'werken' zoals dat in real-life gebeurt... + de verwijzingen naar San Andreas lama komen die extra content! Bewerkt: 22 mei 2008 door j0wnathan Reageren
PowerPats Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 belachelijk dat sommige mensen denken dat er een compleet nieuw land zoals san andreas erbij komt. als jullie na een jaar dit topic weer teruglezen en zien wat jullie toen hebben gescheven zullen jullie je doodschamen Reageren
killerb01 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 belachelijk dat sommige mensen denken dat er een compleet nieuw land zoals san andreas erbij komt.als jullie na een jaar dit topic weer teruglezen en zien wat jullie toen hebben gescheven zullen jullie je doodschamen waarom zo een reactie? laat de mensen hun fantasie toch uitbrengen. komt het niet dan zullen het wel andere leuke dingen zijn komt het wel zoveel te beter. een topic is er om er over te praten en je fantsie te laten werken wat er zou kunnen komen. daarbij er staan ons wss nog genoeg GTA's te wachten, wat nu niet komt komt miss wel later. niet alles in 1 keer want dan is bij de volgende GTA's de pret er al wat af!!!!! Reageren
denven Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 belachelijk dat sommige mensen denken dat er een compleet nieuw land zoals san andreas erbij komt.als jullie na een jaar dit topic weer teruglezen en zien wat jullie toen hebben gescheven zullen jullie je doodschamen waarom zo een reactie? laat de mensen hun fantasie toch uitbrengen. komt het niet dan zullen het wel andere leuke dingen zijn komt het wel zoveel te beter. een topic is er om er over te praten en je fantsie te laten werken wat er zou kunnen komen. daarbij er staan ons wss nog genoeg GTA's te wachten, wat nu niet komt komt miss wel later. niet alles in 1 keer want dan is bij de volgende GTA's de pret er al wat af!!!!! misschien is hij zich nu wel aan het doodschamen dat hij op de knop: Reactie toevoegen heeft geklikt. Rare berichten Reageren
FerryN Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 belachelijk dat sommige mensen denken dat er een compleet nieuw land zoals san andreas erbij komt.als jullie na een jaar dit topic weer teruglezen en zien wat jullie toen hebben gescheven zullen jullie je doodschamen waarom zo een reactie? laat de mensen hun fantasie toch uitbrengen. komt het niet dan zullen het wel andere leuke dingen zijn komt het wel zoveel te beter. een topic is er om er over te praten en je fantsie te laten werken wat er zou kunnen komen. daarbij er staan ons wss nog genoeg GTA's te wachten, wat nu niet komt komt miss wel later. niet alles in 1 keer want dan is bij de volgende GTA's de pret er al wat af!!!!! misschien is hij zich nu wel aan het doodschamen dat hij op de knop: Reactie toevoegen heeft geklikt. Rare berichten Nee, omdat jullie te veel ervan verwachten en als die content komt dat jullie weer zeggen dat hij tegenvalt omdat jullie er zelf te veel dachten dat er in kwam. Reageren
killerb01 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 belachelijk dat sommige mensen denken dat er een compleet nieuw land zoals san andreas erbij komt.als jullie na een jaar dit topic weer teruglezen en zien wat jullie toen hebben gescheven zullen jullie je doodschamen waarom zo een reactie? laat de mensen hun fantasie toch uitbrengen. komt het niet dan zullen het wel andere leuke dingen zijn komt het wel zoveel te beter. een topic is er om er over te praten en je fantsie te laten werken wat er zou kunnen komen. daarbij er staan ons wss nog genoeg GTA's te wachten, wat nu niet komt komt miss wel later. niet alles in 1 keer want dan is bij de volgende GTA's de pret er al wat af!!!!! misschien is hij zich nu wel aan het doodschamen dat hij op de knop: Reactie toevoegen heeft geklikt. Rare berichten Nee, omdat jullie te veel ervan verwachten en als die content komt dat jullie weer zeggen dat hij tegenvalt omdat jullie er zelf te veel dachten dat er in kwam. dat kan idd waar zijn. maar als mensen fantaseren over dingen die gaan komen, die dan miss niet komen. dan gaan ze idd misschien teleurgesteld zijn. maar whatever laat ze denken en fantaseren, stomme opmerkingen zijn niet nodig. nu we zien wel wat er komt. laten we dit topic nou niet verkloten door een paar mening verschillen die er niet echt mee te maken hebben. mensen die willen fantaseren k. mensen die dat overdreven vinden kunnen hun gedacht zeggen of zwijgen. maar zeg het dan normaal. Reageren
gta_player Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 belachelijk dat sommige mensen denken dat er een compleet nieuw land zoals san andreas erbij komt.als jullie na een jaar dit topic weer teruglezen en zien wat jullie toen hebben gescheven zullen jullie je doodschamen waarom zo een reactie? laat de mensen hun fantasie toch uitbrengen. komt het niet dan zullen het wel andere leuke dingen zijn komt het wel zoveel te beter. een topic is er om er over te praten en je fantsie te laten werken wat er zou kunnen komen. daarbij er staan ons wss nog genoeg GTA's te wachten, wat nu niet komt komt miss wel later. niet alles in 1 keer want dan is bij de volgende GTA's de pret er al wat af!!!!! misschien is hij zich nu wel aan het doodschamen dat hij op de knop: Reactie toevoegen heeft geklikt. Rare berichten Nee, omdat jullie te veel ervan verwachten en als die content komt dat jullie weer zeggen dat hij tegenvalt omdat jullie er zelf te veel dachten dat er in kwam. het is toch gewoon een rare reactie toch wat ie geeft weet nie twat het probleem is hoor bij sommige mensen Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) belachelijk dat sommige mensen denken dat er een compleet nieuw land zoals san andreas erbij komt.als jullie na een jaar dit topic weer teruglezen en zien wat jullie toen hebben gescheven zullen jullie je doodschamen waarom zo een reactie? laat de mensen hun fantasie toch uitbrengen. komt het niet dan zullen het wel andere leuke dingen zijn komt het wel zoveel te beter. een topic is er om er over te praten en je fantsie te laten werken wat er zou kunnen komen. daarbij er staan ons wss nog genoeg GTA's te wachten, wat nu niet komt komt miss wel later. niet alles in 1 keer want dan is bij de volgende GTA's de pret er al wat af!!!!! misschien is hij zich nu wel aan het doodschamen dat hij op de knop: Reactie toevoegen heeft geklikt. Rare berichten Nee, omdat jullie te veel ervan verwachten en als die content komt dat jullie weer zeggen dat hij tegenvalt omdat jullie er zelf te veel dachten dat er in kwam. het is toch gewoon een rare reactie toch wat ie geeft weet nie twat het probleem is hoor bij sommige mensen Even bij deze een klein citaat uit het artikel, van het schuingedrukte gedeelte: ....Downloadbare content tot nu toe zijn niet meer dan een nieuwe auto, of een schild voor je paard, maar GTA IV zal dit compleet veranderen, met het idee dat Vice City en San Andreas slechts uitbreidingen waren van GTA III. Ja, Rockstar hint duidelijk naar nieuwe downloadbare steden.... Bron: XGN Wij baseren deze speculaties niet op gebakken lucht. En ja, speculeren mag in dit topic! Powerpats, je doet nu een beetje als een zeikstraal, man[/font] Bewerkt: 22 mei 2008 door Jacky-2007 Reageren
ididdie Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 als ik dit allemaal zo lees is het gewoon een update met wat extra's voor beide consols en voor de 360 nieuwe missie's lijkt me niet dat er een nieuw eiland komt want dat zal heel veel gig kosten denk ik. Reageren
THE_HYBRID Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 ik denk dat de ps3 de zelfde content heeft van de xbox maar dan heeft de xbox gewoon 2 episodes er bij en de ps3 niet ik denk dat het zo is Reageren
Dvt Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) ik denk dat de ps3 de zelfde content heeft van de xboxmaar dan heeft de xbox gewoon 2 episodes er bij en de ps3 niet ik denk dat het zo is Ja dat klopt, alleen die episodes zijn dan niet alleen een verhaal uitbreiding.. Bewerkt: 23 mei 2008 door Dvt Reageren
j0wnathan Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 als ik dit allemaal zo lees is het gewoon een update met wat extra's voor beide consols en voor de 360 nieuwe missie's lijkt me niet dat er een nieuw eiland komt want dat zal heel veel gig kosten denk ik. Hoezo veel gig? GTA IV is zo'n 6,3 gig, dus waarom zou er niet een extra eiland bij kunnen van 1 gig of misgien meer..? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 als ik dit allemaal zo lees is het gewoon een update met wat extra's voor beide consols en voor de 360 nieuwe missie's lijkt me niet dat er een nieuw eiland komt want dat zal heel veel gig kosten denk ik. Hoezo veel gig? GTA IV is zo'n 6,3 gig, dus waarom zou er niet een extra eiland bij kunnen van 1 gig of misgien meer..? De engine zorgt voor het beeld hé, eeen bestaat uit niet meer dan .col en texture bestanden in serie.. De map die we nu hebben, zo groot als hij is, zal nu hooguit 3 á 4 G kosten aan ruimte. Een download van 1,5 á 3 G vind ik persoonlijk niet echt groot, ofso! Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Ja jongens, het wordt geen patch hoor.. Volgens mij is het puur downloadable content.En jawel de PS3 krijgt ook downloadable content maar de 360 krijgt downloadable content én exclusive episodes erbij. Dat is al aangegeven door Rockstar. Niemand had het over een patch hier, toch nee volgens mij ook niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.