Jump to content

Extra content !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

als ik dit allemaal zo lees is het gewoon een update met wat extra's voor beide consols en voor de 360 nieuwe missie's lijkt me niet dat er een nieuw eiland komt want dat zal heel veel gig kosten denk ik.

Hoezo veel gig? GTA IV is zo'n 6,3 gig, dus waarom zou er niet een extra eiland bij kunnen van 1 gig of misgien meer..?

Hoe kom jij op 6,3 gig?

Als ik naar warezsites ga en kijk hoe groot de x360 versie is, is die veel groter(7,4 gig).

Maargoed, enne, Jacky, hij bestaat niet alleen uit een .col,.txd maar ook uit een .dff bestand.

De TXD en de DFF zijn de grootste bestanden, daarna komt de vrij kleine .col bestand.

Maar denk dat ze met een eiland geen nieuwe stad bdoelen maar zeg maar een kleine addon, met misschien een stuntpark ofzo.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    7

  • Destilios

    6

  • Michael Hilgen

    4

  • killerb01

    4

als ik dit allemaal zo lees is het gewoon een update met wat extra's voor beide consols en voor de 360 nieuwe missie's lijkt me niet dat er een nieuw eiland komt want dat zal heel veel gig kosten denk ik.

Hoezo veel gig? GTA IV is zo'n 6,3 gig, dus waarom zou er niet een extra eiland bij kunnen van 1 gig of misgien meer..?

Hoe kom jij op 6,3 gig?

Als ik naar warezsites ga en kijk hoe groot de x360 versie is, is die veel groter(7,4 gig).

Maargoed, enne, Jacky, hij bestaat niet alleen uit een .col,.txd maar ook uit een .dff bestand.

De TXD en de DFF zijn de grootste bestanden, daarna komt de vrij kleine .col bestand.

Maar denk dat ze met een eiland geen nieuwe stad bedoelen maar zeg maar een kleine addon, met misschien een stuntpark ofzo.

Greetz

Bedankt voor je aanvulling Ferry, de .dff had ik even vergeten. Maar dan nog, het is niet veel.. Een stuntpark lijkt mij erg stug trouwens, aangezien R* voor realisme gaat in deze game. Heb nog geen stad gezien met een stuntpark als eiland in real life... En toch, speculeren is leuk en houdt onze geest creatief! :tu:

Nu ja, wat we er ook bij fantaseren met zijn allen, ik hoop dat R* snel wat gaat laten zien van de content, wellicht wat screens of een trailer etc. De exclusive downloadable content zal denk ik sowieso niets met de storyline te maken hebben.

Als dat wel zo is weten we zeker dat Niko in een volgend deel niet terugkomt, want anders zouden de ps gamers wel asociaal ver achtergesteld worden, dat doet R* nooit! Het zullen we sidemissies zijn dan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Had hier ergens op het forum een foto gezien van een ticket waarop Niko Bellic stond en hij naar SA zou gaan.

dit is wss puur voor de fun eringestoken fzo maar ik speculeer dat de downloadable content hierom zal gaan. Miss dat we zoals in SA naar de luchthaven kunnen gaan en dan gwn een ticket richting SA kunnen kopen. Daar aangekomen een paar missies doen en miss online rampage houden !!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb verschillende ideeën over de content.

Aan de ene kant, als ik door Liberty City rij, zie ik zoveel dingen die ze kunnen "activeren".

Dus die erin zijn gestopt maar nog aangezet moeten worden zodat we ermee kunnen spelen.

Aan de andere kant denk ik ook dat het inderdaad een stad kan zijn.

Het maakt me niet uit wat het is, ik ben er zeker van dat het vet gaat worden, nieuwe stad of niet, er komen veel nieuwe dingen bij.

Weet iemand dat filmpje nog dat die man die IV tattoo op zijn arm had en zei: Hours of new gameplay! :tu:

Dat is niet zomaar iets, zoals een wapen en een nieuw jasje, maar veel meer. ;)

Ik laat me verassen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er meer properties in gaat komen die je kan komen, bedrijven opzetten enzo. Als dat al in een PSP versie kan, moet dat helemaal op een nextgen kunnen.

Verder denk ik ook voor de fun dat die kermis in Hove beach verbouwd zal zijn (zoiets zei Michelle in het begin.. een Las venturas achtige kermis ofzo) en dan open is

En natuurlijk meer missies. Nieuwe stad hoeft voor mij niet. Ik vermaak me al genoeg in Liberty city

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat er meer mogelijkheden komen want dat waren er in IV toch te weinig.

Het aantal mogelijkheden heeft toch deels ook te maken met de creativiteit van de speler ??

Ik zit pas op 30% en heb de game vanaf de releasedate en ik heb nog geen moment gedacht: "Wat kan ik nu doen wat ik al minimaal 100 keer heb gedaan?" :duh:

Ik speel een paar uur per dag (gemiddeld) en ik vermaak me echt prima.... En dan heb ik nog niet eens het 2de eiland vrijgespeeld en zit ik dus nog met de ruimte die ik in het begin heb gekregen..... En vervelen doe ik me dus nooit :D

:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de ene kant, als ik door Liberty City rij, zie ik zoveel dingen die ze kunnen "activeren".

Dus die erin zijn gestopt maar nog aangezet moeten worden zodat we ermee kunnen spelen.

Dat in inderdaad waar. Zoals gebouwen waar werknemers mee bezig zijn en aan een vrachtwagen klauteren. Dat vraagt gewoon om een content. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...