Madredchris Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Hee lui! Ik heb gister een aantal vette auto´s op internet gevonden. Alleen ik snap niet hoe ik die installeer. Ik heb IMG tool V2.0. Ik heb bijvoorbeeld de ferrari 360 challanger stradale gevonden(die vervangt de uranus). Ik heb hem gedownload en ik krijg 2 text bestanden. een URANUS.DFF en URANUS.TXD. Oke dit zit er in. In de readme staat dit: +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Required for installing the program: 1. GTA ImgTool v2 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Installation with ImgTool: 1. Open gta3.img (GTA SA/models/gta3.img). 2. Find the files (F2) Uranus.txd, Uranus.dff (delete or rename this file). 3. Change their of the same name files from archive. 4. Save the changes to gta3.img. +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Warning: BEFORE INSTALLING BETTER, DO COPY FILE gta3.img or MODELS and data Folder +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Replace: Grand Theft Auto San Andreas/data/ 1.Grand Theft Auto San Andreas/data/Handling.cfg 2.Grand Theft Auto San Andreas/data/Vehicle.ide 3.Grand Theft Auto San Andreas/data/Carcols.dat +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 1 Handling.cfg Uranus 1400.0 3000.0 2.0 0.0 -0.2 -0.24 70 0.75 0.86 0.48 5 155.0 26.0 5.0 R P 8.0 0.52 0 30.0 1.0 0.20 0.0 0.25 -0.10 0.5 0.3 0.40 0.54 105000 40002004 208000 0 0 1 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 2 Vehicle.IDE 558, uranus, uranus, car, URANUS, URANUS, null, richfamily, 2, 7, 0, -1, 0.87, 0.87, 0 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 3 Carcols.dat Uranus, 1,1, 6,6, 0,0, 3,3, 2,2 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Hier snap ik geen bal van. Kan iemand het mij uitleggen ofzo? Alvast graag gedaan greetz Chris. EDIT GELUKT:D:D:D Maar nu heb ik een ander probleem. Ik heb namelijk ook een BMW M6. Maar dat is geen .txd. MAar een GMM!! En ik heb geen idee hoe ik die moet runnen. Kan iemand mij dit even uitleggen alvast bedankt. Bewerkt: 20 mei 2008 door Madredchris Reageren
SanAndreasGEK Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Als je het echt helemaal niets van begrijpt. Kun je beter San Andreas Mod Installer downloaden! Dat is een automatische installer, hiermee kun je alleen voertuigen mee installeren! Succes Reageren
K.O. Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 EDIT GELUKT:D:D:DMaar nu heb ik een ander probleem. Ik heb namelijk ook een BMW M6. Maar dat is geen .txd. MAar een GMM!! En ik heb geen idee hoe ik die moet runnen. Kan iemand mij dit even uitleggen alvast bedankt. Daarvoor heb je dacht ik dit programma nodig, GTA Garage Mod Manager. Een .gmm bestand is te vergelijken met een speciaal .zip bestand voor carmods. Je kunt de bestanden openen in de Garage Mod Manager. Reageren
Madredchris Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 YEAAAAAAAAH THANKS ALLEBIJ DOOR JULLIE IST GELUKT (h)(h) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.