Venzio Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Weet iemand waar de waterscooter staat? ( Graag Snapmap ) Het is voor de psp. Venzio, Reageren
T@rget Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 De water schooter zit alleen in Vice City Stories, helaas Reageren
M4X Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Waarschijnlijkbedoel je ook Vice City Stories, aangezien je in Liberty City Stories niet eens kan zwemmen. Hier vind je de drie spawnlocaties voor de Jetski. Als je toch LCS bedoelt kan je hetbeste gebruik maken van de Speeder. Reageren
Venzio Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Waarschijnlijkbedoel je ook Vice City Stories, aangezien je in Liberty City Stories niet eens kan zwemmen. Hier vind je de drie spawnlocaties voor de Jetski. Als je toch LCS bedoelt kan je hetbeste gebruik maken van de Speeder. wat stom van me ik bedoelde Vice City >>> Door ASPHALT: Ik neem aan Stories..? Moved naar VCS General.<<< Ja Stories! Bewerkt: 20 mei 2008 door Venzio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.