WaRioRZ Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Heey iedereen, ik heb nu al mijn 3e signature af. Ik merk dat ik steeds meer nieuwe tooltjes ontdek en die gebruik ik dus ook. Dit is mijn resultaat, rate en comment please. Hope y'all like it! Greetz, WaRioRZ Reageren
2fast{0} Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Je hebt de verkeerde link gepakt, hier is de goeie : Hij word al erg leuk, alleen vind ik de groene lijn om je render heen niet mooi, het past ook niet bij de rest, mar de rechter kant komt er wel goed uit, en dan vind ik hem in het midden weer iets te leeg. En dan komt je tekst die er ook wel bijpast, alleenvind ik outer glow niet zo een mooi effect om tekst heen. Voor de rest ziet hij er wel leuk uit voor een 3de signature, alleen je moet proberen om minstens bij elke signature een 1 px. rand erom heen te doen, dat geeft je signature nog even dat kleine extraatje ! Mvg, 2fast{0} Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Je hebt de verkeerde link gepakt, hier is de goeie : Hij word al erg leuk, alleen vind ik de groene lijn om je render heen niet mooi, het past ook niet bij de rest, mar de rechter kant komt er wel goed uit, en dan vind ik hem in het midden weer iets te leeg. En dan komt je tekst die er ook wel bijpast, alleenvind ik outer glow niet zo een mooi effect om tekst heen. Voor de rest ziet hij er wel leuk uit voor een 3de signature, alleen je moet proberen om minstens bij elke signature een 1 px. rand erom heen te doen, dat geeft je signature nog even dat kleine extraatje ! Mvg, 2fast{0} Er zit een rand om van 2 px, alleen je zie thet niet zo goed. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Je hebt de verkeerde link gepakt, hier is de goeie : Hij word al erg leuk, alleen vind ik de groene lijn om je render heen niet mooi, het past ook niet bij de rest, mar de rechter kant komt er wel goed uit, en dan vind ik hem in het midden weer iets te leeg. En dan komt je tekst die er ook wel bijpast, alleenvind ik outer glow niet zo een mooi effect om tekst heen. Voor de rest ziet hij er wel leuk uit voor een 3de signature, alleen je moet proberen om minstens bij elke signature een 1 px. rand erom heen te doen, dat geeft je signature nog even dat kleine extraatje ! Mvg, 2fast{0} Er zit een rand om van 2 px, alleen je zie thet niet zo goed. Zit hij wel helemaal bovenop je layers ? Anders heeft het weinig zin als je er telkens overheen brushed. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Je hebt de verkeerde link gepakt, hier is de goeie : Hij word al erg leuk, alleen vind ik de groene lijn om je render heen niet mooi, het past ook niet bij de rest, mar de rechter kant komt er wel goed uit, en dan vind ik hem in het midden weer iets te leeg. En dan komt je tekst die er ook wel bijpast, alleenvind ik outer glow niet zo een mooi effect om tekst heen. Voor de rest ziet hij er wel leuk uit voor een 3de signature, alleen je moet proberen om minstens bij elke signature een 1 px. rand erom heen te doen, dat geeft je signature nog even dat kleine extraatje ! Mvg, 2fast{0} Er zit een rand om van 2 px, alleen je zie thet niet zo goed. Zit hij wel helemaal bovenop je layers ? Anders heeft het weinig zin als je er telkens overheen brushed. Hij heeft wel zkr een rand!, alleen aan de onderkant (Zwarte 2 px rand). Reageren
Bossinkje Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik vind hem erg mooi! Alleen is hij in het midden erg leeg. Daar kan dus eigenlijk nog wat staan.De groene rand om dat poppetje vind ik ook niet mooi. Ook is de linkerkant wat licht,en dan bedoel ik de poppetjes. 8/10 Reageren
KJF Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 De groene lijn om je render vind ik wat jammer, want het ziet er niet uit, om het even bruut te zeggen. Voor de rest vind ik dat je een hele vette achtergrond hebt gemaakt ik mis verder nog een border. 7.4/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.