Jump to content

Dwayne Kleine spoiler


StrongBongSmoke

Recommended Posts

Dat komt inderdaad wat later, als je bijna klaar bent met het spel. :tu:

Dit is nou ook weer niet waar. Niet heel lang nadat je die missie hebt gedaan en Playboy hebt gekilled[/font] zal hij je bellen dat hij je vriend wil worden, omdat hij er verder geen meer overheeft. Als je gewoon vaak genoeg met hem uitgaat totdat hij je meer dan 75% mag (Menu > Stats > General > Dwayne Like), dan zal hij bellen dat hij homies zal sturen als je ze tijdens missies nodig hebt. Als je je na zijn eerste telefoontje hier op gaat focussen, heb je nog een lange tijd genot van je homies.

Nou heb ik al wel een aantal keren homies besteld, maar het is toch niet zo ideaal dan dat het klinkt. Ze lopen erg vaak in de weg, ze doden weinig en het vervelendste, ze nemen vaak coverposities in, waardoor jij er geen hebt. Het enige waar ik ze wel makkelijk bij vind zijn drive-by's. Ik heb al wel wat auto's opgeblazen terwijl ik me alleen maar op de weg focussede en de homies erop los schoten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg een telefoontje dat hij mijn vriend wel wou zijn alleen als ik hem bel dan krijg ik altijd de voice-mail ervoor. Ik ben nu op 60% en ik heb nog maar een paar duiven afgeschoten en verder geen zeimissies dus ik vraag me af wanneer dat gaat komen. Er staan dan ook geen opties bij zoals bowlen, poolen, darten, strip club enz.[/font]

Greetzz

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de game al lang uit maar nog steeds niet die ability dat dwayne een paar gangsters bij je dropt[/font]

Met hem blijven uitgaan. ^_^

Hij zal je wel opeens bellen om te zeggen dat hij je kan helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de game al lang uit maar nog steeds niet die ability dat dwayne een paar gangsters bij je dropt[/font]

Met hem blijven uitgaan. ^_^

Hij zal je wel opeens bellen om te zeggen dat hij je kan helpen.

Ik heb het verhaal ook al klaar, op hoeveel procent gebeurt dat dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan niet eens gaan zuipen ofzo ik krijg alleen maar voicemail en ik ben op 60% van het spel!

Dwayne is maar bereikbaar vanaf een bepaald tijdstip tot een bepaald tijdstip. Best is dat je hem na 16u of in de avond belt dan is hij steeds bereikbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...