rotje333 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Hoi, Ik wil graag weten hoe ik mijn poppetje kan laten liggen op een bed in SAMP. Dankjewel Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Hoi,Ik wil graag weten hoe ik mijn poppetje kan laten liggen op een bed in SAMP. Dankjewel Dit doe je door op het bed te gaan staan, en vervolgens: /Lay in te typen. Het zou kunnen dat het niet werkt, omdat deze functie op sommige servers staat uitgeschakeld. Reageren
tjoef Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Als je het niet zeker weet, type dan eens in die server /help of /commands of /cmds Of je kan ook ineens /anim of /anims proberen. Dan krijg je meteen een hele lijst verschillende animaties. EDIT, Het verschilt nogal in de meeste servers... Bewerkt: 21 mei 2008 door tjoef Reageren
JeGe Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Als je het niet zeker weet, type dan eens in die server /help of /commands of /cmdsOf je kan ook ineens /anim of /anims proberen. Dan krijg je meteen een hele lijst verschillende animaties. Je vergeet /animlist Dat is in mijn server het geval namelijk Reageren
nick5556 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Ik denk dat het op de meeste servers uit staat, maar je kan het altijd proberen Reageren
Sandra Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 ...het is geen standaard commando hoor Reageren
nick5556 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 ...het is geen standaard commando hoor Dan zeg ik het anders: Ik denk dat de meeste servers dat filterscript niet gebruiken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.