Le Freak Geplaatst: 7 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2004 Hee dames, plaats hier vette screenies van je beste wheelies! Lachuhhh.. Hier is de mijne: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 8 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2004 Ok, zal ff kijke. Jep hier is ie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 8 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2004 waarom zit er een grote zwarte balk in de screenshot? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 8 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2004 waarom zit er een grote zwarte balk in de screenshot? Dat betekent dat wij goed bezig zijn! Je kunt als je GEEN Ultimate Trainer gebruikt, alleen in MTA screenshots maken, en in MTA is dat het Chat-scherm.. Snapje? Hele mooie screen trouwens, Xamber! Die ga ik ook proberen te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 8 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2004 ik ben niet zo professional als jullie ik dacht al dat het aan mijn pc lag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 8 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2004 waarom zit er een grote zwarte balk in de screenshot? Dat betekent dat wij goed bezig zijn! Je kunt als je GEEN Ultimate Trainer gebruikt, alleen in MTA screenshots maken, en in MTA is dat het Chat-scherm.. Snapje? Hele mooie screen trouwens, Xamber! Die ga ik ook proberen te maken. Ja et is een beetje mazzel van een beetje snel op F12 drukken. Ik had hem op die camera staan dat hij eerst naast de motor zit. (weenie hoe die camera heet) En ik reed eerst voorzichtig en gokte wanneer die op dat beeld ging. Het is in één keer gelukt. :lol:" :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 9 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2004 even een vraagje ik heb dus ook die ultimate trainer nu maar hoe maak ik die screenshots en waar komen ze te staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 9 mei 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2004 Je maakt screenshots met TAB+P, en daarna komen ze in de map C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City te staan. Of in ieder geval in de map waar jij Vice City hebt geinstalleerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 18 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2004 echt mooie screenies Ik heb ook heel mooie maar ben nog geen superlid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 19 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2004 Mooie screen Xamber! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jos Geplaatst: 23 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2004 echt mooie screeniesIk heb ook heel mooie maar ben nog geen superlid ik ook niet spijtig genoeg maar waneer werd je ook al weer superlid 50 berichten zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2004 MUHAHAHAHA!!! Eindelijk kan ik VC spelen!! Er is niks bijzonders eigenlijk aan het plaatje, maar check m' toch ff out! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 31 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2004 MUHAHAHAHA!!!Eindelijk kan ik VC spelen!! Er is niks bijzonders eigenlijk aan het plaatje, maar check m' toch ff out! hahah ik doe de laatste tijd ook veel wheelies op een angel of een freeway daar vind ik het makkelijker mee... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 ik doe vaak genoeg wheelies maar het komt er nooit op te staan hoe lang enzow hoe komt dat ben toch niet off topic toch???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Dan doe je ze niet lang genoeg of dat je ze niet goed genoeg doe, je moet op z'n minst 5 seconden doen, en je voorwiel moet stil blijven hangen, wel vreemd dat je trouwens tijdens een weelie kunt sturen, je moet em ook goed afronden, je mag niet vallen, dan telt de weelie niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.