ice eddy Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Wat is jullie favoriete bezigheid naast de missies? De mijne is om met een jeep de metrolijn op te rijden en zo rond te rijden! Bij een station ff uitstappen eentje afknallen geld meenemen en weer wegrijden. Zo krijgt de politie je ook niet te pakken. Ook gaaf om je auto te parkeren bij een metrostaion (op de metrolijn - let wel op dat je hem zo parkeert dat die niet wordt weggereden door de metro) naar boven te gaan een groot gevecht aan te gaan met de politie en daarna vluchten via de metro. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Van het empire states building afspringen natuurlijk Reageren
the max Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Van het empire states building afspringen natuurlijk Met Granaat Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Het zo lang mogelijk volhouden om met 5/6 sterren van de politie weg te vluchten Ik was eens een keer 20 minuten aan de politie ontsnapt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Van het empire states building afspringen natuurlijk Met Granaat Tnx, zal het proberen. Reageren
Destilios Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 ff. rondcrusen met een mooie auto en genieten van r*'s new york. het is echt gewoon f*cking mooi gemaakt (vind ik zelf dan) Reageren
jellha Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Van het empire states building afspringen natuurlijk ik het zelfde Reageren
Capodaano Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Wat echt heel leuk is, is mensen op Star Junction overrijden. Ik moet dan echt altijd keihard lachen omdat ze zo hoog opstuiteren hahaha En oja, Packie bellen en een auto laten ontploffen op een overvol Star Junction. Reageren
sanfuck Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 mensen doodmaken met de rotor bladen van de helikopters Reageren
ice eddy Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Leuk idee ga ik proberen, bedankt DenkaanHenk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.