Jump to content

Groot huis


DenkaanHenk

Recommended Posts

Krijg je op de apartementen na ook nog een groot huis in GTA IV?

Het enige echte huis wat groot is is t huis van playboy x als je hem vermoord krijg je zijn huis [/font]

maar het is niet egt een groot huis maar t gaat .

GRTZ : GFS

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind ik ook jammer inderdaad had graag een hele grote gehad, met een grote garage,

Je kan trouwens ook in het hotel van de majestic, in het penthouse die is nog een stukgroter, je kan er alleen via het dak in, die is op het 2de eiland, langs het grote park, als je op de map kijkt is dat park een rechthoek en dan zit hij aan de onderkant, je kan daar niet opslaan of andere kleren aandoen, maar je kan er wel in

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien krijg je met de extra content die in Augustus verschijnd voor de 360 nog wel een Save house.

Ik hoop dat in iedergeval wel omdat je best weinig Savehouses krijgt.. Btw, Hoe ziet de laatste eruit? (alderney)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien krijg je met de extra content die in Augustus verschijnd voor de 360 nog wel een Save house.

Ik hoop dat in iedergeval wel omdat je best weinig Savehouses krijgt.. Btw, Hoe ziet de laatste eruit? (alderney)

appartement niet zo mooi als in alcoquen (weet niet hoe je het schrijft)

Link to comment
Delen op andere websites

In het oosten van Alderny? Ik dacht dat dat best een luxe huis was en volgens mij staat er ook een laptop in.

Correct me if i'm wrong![/font]

Nee volgens mij is dat juist niet een luxe huis.

Link to comment
Delen op andere websites

In het oosten van Alderny? Ik dacht dat dat best een luxe huis was en volgens mij staat er ook een laptop in.

Correct me if i'm wrong![/font]

Nee volgens mij is dat juist niet een luxe huis.

inderdaad, het huis dat roman je cadeau doet in Algonquin bevat een laptop[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

In het oosten van Alderny? Ik dacht dat dat best een luxe huis was en volgens mij staat er ook een laptop in.

Correct me if i'm wrong![/font]

Nee volgens mij is dat juist niet een luxe huis.

inderdaad, het huis dat roman je cadeau doet in Algonquin bevat een laptop[/font]

Het huis dat je krijgt in Alderneylijkt op die in Bohan en Broker[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...