danielb Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 je hebt alleen die van playboy als je hem vermoord[/font] en je krijgt een appartement van roman op algonquin. dat zijn de 2 luxete huizen Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Als je naar de plek gaat waar jimmy p woont dan gaan sommige garages open Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Dat lijk me een teringvette huis, lekker groot dak enzo. Mooi afgelegen wijk, krijg je die huis met de 100 % als beloning? Reageren
G-up94 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Die huizen zijn allemaal crap.Heb je bij de 100 % wel een groot huis? Nee, je hebt op het eind alleen die Bohan, die je van Roman krijgt in Algoncuin en als je Playboy hebt gekozen dan krijg je die en een in Alderney. Reageren
gta-mike Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Die huizen zijn allemaal crap.Heb je bij de 100 % wel een groot huis? Nee, je hebt op het eind alleen die Bohan, die je van Roman krijgt in Algoncuin en als je Playboy hebt gekozen dan krijg je die en een in Alderney. Jullie spreken allemaal van huizen, maar tot op heden heb ik nog geen enkel huis als savehouse. Het zijn allemaal appartementen of zoals die van X een penthouse. Reageren
Destilios Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Als je naar de plek gaat waar jimmy p woont dan gaan sommige garages open idd als je daar nou eens een huis kon krijgen was het echt super vet geweest of wanneer je in het verhaal voor revenge kiest en je jimmy p moet vermoorden dat je dan zijn huis krijgt dat zou pas vet zijn alleen jammer dat dit niet zo is[/font] Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ja dat is toch raar, je krijgt wel playboy's huis als je hem kilt. Maar niet dat van Jimmy. Reageren
Swiggers Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik vind het huis van Playboy X erg groot hoor. Dikke Flat Screen in zijn huis. Een heel erg ruim twee persoonsbed, met daar onder Koeienhuid.. Een eigen balkonnetje met een Jacuzzi, en het heeft een mooi bankstel. Tsja, onder mijn ogen is het huis van Playboy X erg groot en luxe. Het begin huis in het zuiden, dat was echt een 'Zwerver hutje'... Swiggers Reageren
gta-mike Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik vind het huis van Playboy X erg groot hoor. Dikke Flat Screen in zijn huis. Een heel erg ruim twee persoonsbed, met daar onder Koeienhuid.. Een eigen balkonnetje met een Jacuzzi, en het heeft een mooi bankstel. Tsja, onder mijn ogen is het huis van Playboy X erg groot en luxe. Het begin huis in het zuiden, dat was echt een 'Zwerver hutje'... Swiggers Alleen jammer dat je geen tv kunt kijken zoals je savehouse op het derde eiland.[/font] Reageren
Scarface92 Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik vind het huis van Playboy X erg groot hoor. Dikke Flat Screen in zijn huis. Een heel erg ruim twee persoonsbed, met daar onder Koeienhuid.. Een eigen balkonnetje met een Jacuzzi, en het heeft een mooi bankstel. Tsja, onder mijn ogen is het huis van Playboy X erg groot en luxe. Het begin huis in het zuiden, dat was echt een 'Zwerver hutje'... Swiggers Alleen jammer dat je geen tv kunt kijken zoals je savehouse op het derde eiland.[/font] Bij alle savehouses zit een tv, en daar kun je ook naar kijken.. Reageren
Destilios Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik vind het huis van Playboy X erg groot hoor. Dikke Flat Screen in zijn huis. Een heel erg ruim twee persoonsbed, met daar onder Koeienhuid.. Een eigen balkonnetje met een Jacuzzi, en het heeft een mooi bankstel. Tsja, onder mijn ogen is het huis van Playboy X erg groot en luxe. Het begin huis in het zuiden, dat was echt een 'Zwerver hutje'... Swiggers Alleen jammer dat je geen tv kunt kijken zoals je savehouse op het derde eiland.[/font] Bij alle savehouses zit een tv, en daar kun je ook naar kijken.. klopt maar wel jammer dat je in het savehouse van playboy niet met je pooltafel aan de slag kunt nu vind ik hem daar maar een beetje nutteloos staan Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 aan het einde van het spel heb je 2 huizen tenmisnste SPOILER als je playboy x dood hebt gemaakt[/font] dan heb je die van playboy x en dat andere huis op hetzelfde eiland de 2de weet naam ff neit meer dan SPOILER wordt je gebeld door roman en zecht dat hij een verassing heeft [/font] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.