Jump to content

Metro Plattegrond


P I N O

Recommended Posts

Eej, gasten.

Omdat ik de plattegrond van de stad tegen de muur aan heb gehangen naast mn tv is het nu beetje lastig om dan die telkens van de muur te halen om te kijken welke metrolijn welke is enzo dus ik heb al even gezocht op internet maar ik kon m nergens vinden heeft hier misschien iemand een makkelijke plattegrond zoals die ongeveer op de achterkant van de stadsplattegrond?

Mzzls Pino

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik je de metro veel dan ik heb er 1 x ingezeten, toen had ik het alweer gezien

nou ik ben dat rijden hele tijd heen en weer tussen die eilanden beu, dus ik dacht neem ik de taxi maar dat word ook zo standaard. dus nu neem ik wel vaker de metro... wat ook wel handig is kwam ik net achter gewoon met je motor over de metrobaan! heb je tenminste geen last van al die trage klote taxi's enzo.

maar zo'n kaart zou toch wel handig zijn, en anders moet ik m toch maar ff van de muur halen en inscannen ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik je de metro veel dan ik heb er 1 x ingezeten, toen had ik het alweer gezien

nou ik ben dat rijden hele tijd heen en weer tussen die eilanden beu, dus ik dacht neem ik de taxi maar dat word ook zo standaard. dus nu neem ik wel vaker de metro... wat ook wel handig is kwam ik net achter gewoon met je motor over de metrobaan! heb je tenminste geen last van al die trage klote taxi's enzo.

maar zo'n kaart zou toch wel handig zijn, en anders moet ik m toch maar ff van de muur halen en inscannen ofzo.

Je kan een taxirit ook skippen he dat je gelijk bent waar je wilt zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Leer eens zoeken :tu:

hier effe snel gekeken op google en ik vind dit

*plattegrond*

grts melvin

Die staat op de achterkant van de plattegrond die je bij het spel krijgt. Hij zei dat hij iets makkelijkers zocht.

Je kan ook gewoon naar je ingame-map kijken. De transparante lijn die door wegen en straten loopt is de metro. Maar die plattegrond is toch handig? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Leer eens zoeken :tu:

hier effe snel gekeken op google en ik vind dit

*plattegrond*

grts melvin

Die staat op de achterkant van de plattegrond die je bij het spel krijgt. Hij zei dat hij iets makkelijkers zocht.

Je kan ook gewoon naar je ingame-map kijken. De transparante lijn die door wegen en straten loopt is de metro. Maar die plattegrond is toch handig? ;)

nee, met makkelijker bedoelde hij handiger

als je goed leest zie je dat hij hem op de muur heeft hangen, maar als hij nu eens de metro lijnen wil bekijken moet hij die hele kaart van de muur halen en er weer op doen, hier heeft hij geen zin in, dus wil hij op internet nog zo'n plaatje kunnen vinden, waarschijnlijk gaat hij deze uitprinten en ook ophangen

Link to comment
Delen op andere websites

nee, met makkelijker bedoelde hij handiger

als je goed leest zie je dat hij hem op de muur heeft hangen, maar als hij nu eens de metro lijnen wil bekijken moet hij die hele kaart van de muur halen en er weer op doen, hier heeft hij geen zin in, dus wil hij op internet nog zo'n plaatje kunnen vinden, waarschijnlijk gaat hij deze uitprinten en ook ophangen

juist jij snapt me ;) en die foto is niet zo duidelijk zo als je zelf ook wel ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

GTAPro.com had al een HiResolution map gemaakt voordat GTA:IV uitkwam... En omdat die niet meer werkt op de orginele locatie (tijdens het schrijven van dit bericht), heb ik er een kopie van bijgevoegd bij dit bericht. Suc6 ermee.

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

GTAPro.com had al een HiResolution map gemaakt voordat GTA:IV uitkwam... En omdat die niet meer werkt op de orginele locatie (tijdens het schrijven van dit bericht), heb ik er een kopie van bijgevoegd bij dit bericht. Suc6 ermee.

ja dat zocht ik, bedankt he!

Link to comment
Delen op andere websites

GTAPro.com had al een HiResolution map gemaakt voordat GTA:IV uitkwam... En omdat die niet meer werkt op de orginele locatie (tijdens het schrijven van dit bericht), heb ik er een kopie van bijgevoegd bij dit bericht. Suc6 ermee.

ja dat zocht ik, bedankt he!

Graag gedaan! :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...