P I N O Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Eej, gasten. Omdat ik de plattegrond van de stad tegen de muur aan heb gehangen naast mn tv is het nu beetje lastig om dan die telkens van de muur te halen om te kijken welke metrolijn welke is enzo dus ik heb al even gezocht op internet maar ik kon m nergens vinden heeft hier misschien iemand een makkelijke plattegrond zoals die ongeveer op de achterkant van de stadsplattegrond? Mzzls Pino Reageren
sanfuck Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Gebruik je de metro veel dan ik heb er 1 x ingezeten, toen had ik het alweer gezien Reageren
P I N O Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Gebruik je de metro veel dan ik heb er 1 x ingezeten, toen had ik het alweer gezien nou ik ben dat rijden hele tijd heen en weer tussen die eilanden beu, dus ik dacht neem ik de taxi maar dat word ook zo standaard. dus nu neem ik wel vaker de metro... wat ook wel handig is kwam ik net achter gewoon met je motor over de metrobaan! heb je tenminste geen last van al die trage klote taxi's enzo. maar zo'n kaart zou toch wel handig zijn, en anders moet ik m toch maar ff van de muur halen en inscannen ofzo. Reageren
sanfuck Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Gebruik je de metro veel dan ik heb er 1 x ingezeten, toen had ik het alweer gezien nou ik ben dat rijden hele tijd heen en weer tussen die eilanden beu, dus ik dacht neem ik de taxi maar dat word ook zo standaard. dus nu neem ik wel vaker de metro... wat ook wel handig is kwam ik net achter gewoon met je motor over de metrobaan! heb je tenminste geen last van al die trage klote taxi's enzo. maar zo'n kaart zou toch wel handig zijn, en anders moet ik m toch maar ff van de muur halen en inscannen ofzo. Je kan een taxirit ook skippen he dat je gelijk bent waar je wilt zijn Reageren
P I N O Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 ja weet het maar das met die metro ook, maar vind het wel grappig en beetje lopen is ook niet erg dan kom je nog eens leuke dingen tegen. Reageren
melvinpraamsma Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Leer eens zoeken hier effe snel gekeken op google en ik vind dit http://www.ownage.nl/images/content/75712.jpg grts melvin Bewerkt: 20 mei 2008 door melvinpraamsma Reageren
Velaro Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Leer eens zoeken hier effe snel gekeken op google en ik vind dit *plattegrond* grts melvin Die staat op de achterkant van de plattegrond die je bij het spel krijgt. Hij zei dat hij iets makkelijkers zocht. Je kan ook gewoon naar je ingame-map kijken. De transparante lijn die door wegen en straten loopt is de metro. Maar die plattegrond is toch handig? Reageren
Hayte Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Leer eens zoeken hier effe snel gekeken op google en ik vind dit *plattegrond* grts melvin Die staat op de achterkant van de plattegrond die je bij het spel krijgt. Hij zei dat hij iets makkelijkers zocht. Je kan ook gewoon naar je ingame-map kijken. De transparante lijn die door wegen en straten loopt is de metro. Maar die plattegrond is toch handig? nee, met makkelijker bedoelde hij handiger als je goed leest zie je dat hij hem op de muur heeft hangen, maar als hij nu eens de metro lijnen wil bekijken moet hij die hele kaart van de muur halen en er weer op doen, hier heeft hij geen zin in, dus wil hij op internet nog zo'n plaatje kunnen vinden, waarschijnlijk gaat hij deze uitprinten en ook ophangen Reageren
BeForce Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Op de ingame map kun je ook zien waar de stations zijn. Ze zijn aangegeven met grijze ruitjes. Reageren
P I N O Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 nee, met makkelijker bedoelde hij handiger als je goed leest zie je dat hij hem op de muur heeft hangen, maar als hij nu eens de metro lijnen wil bekijken moet hij die hele kaart van de muur halen en er weer op doen, hier heeft hij geen zin in, dus wil hij op internet nog zo'n plaatje kunnen vinden, waarschijnlijk gaat hij deze uitprinten en ook ophangen juist jij snapt me en die foto is niet zo duidelijk zo als je zelf ook wel ziet. Reageren
Iscariah Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) GTAPro.com had al een HiResolution map gemaakt voordat GTA:IV uitkwam... En omdat die niet meer werkt op de orginele locatie (tijdens het schrijven van dit bericht), heb ik er een kopie van bijgevoegd bij dit bericht. Suc6 ermee. Bewerkt: 20 mei 2008 door Iscariah Reageren
P I N O Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 GTAPro.com had al een HiResolution map gemaakt voordat GTA:IV uitkwam... En omdat die niet meer werkt op de orginele locatie (tijdens het schrijven van dit bericht), heb ik er een kopie van bijgevoegd bij dit bericht. Suc6 ermee. ja dat zocht ik, bedankt he! Reageren
Iscariah Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 GTAPro.com had al een HiResolution map gemaakt voordat GTA:IV uitkwam... En omdat die niet meer werkt op de orginele locatie (tijdens het schrijven van dit bericht), heb ik er een kopie van bijgevoegd bij dit bericht. Suc6 ermee. ja dat zocht ik, bedankt he! Graag gedaan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.