Jump to content

vliegtuigen


peer79

Recommended Posts

Welkom op het forum, Peer. :) Op onze site, www.gtagames.nl, staan vier savegames, waaronder een 100% savegame, een savegame waarin de storyline is uitgespeeld, etc. Let wel: Je mist een groot deel van de lol als je de missies niet zelf doet. ;)

Dildo Dodo is inderdaad geen makkelijke missie. Als je onze zoekfunctie gebruikt zul je meerdere topics vinden met tips voor deze missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Dildo Dodo had ik in één keer uitgespeeld, het werkt eigenlijk net zoals een helicopter. Bij die missie moet je ook erg opletten voor de flats! (Hopelijk lukt deze missie je nu zelf, meer lol :) ) Die met die kleine helicoptertjes, dat je bommen moet gooien vond ik zelf ook moelijk. Daar heb ik maar 1 tip voor: Kijk op je radar!! Een vierkante "blip" is op je zelfde hoogte, een driehoekje is boven óf onder je :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik vond al die vliegende missies wel makkelijk die met de vliegtuigen en de helicopter. ik kan je maar 1 tip geven: let goed op en doe gewoon rustig aan, je hebt genoeg tijd!!! en het kan ook helpen als je je besturing eerst goed oefen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ik heb de knoppen zo ingesteld dat je Home(omhoog), end(omlaag) , delete(staart opzij links) en Page Down(staart opzij rechts) gebruikt.

Dat werkt echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! makkelijk.

Delete en Page Down gebruik je wel alleen bij een heli.

B) B)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ik heb de knoppen zo ingesteld dat je Home(omhoog), end(omlaag) , delete(staart opzij links) en Page Down(staart opzij rechts) gebruikt.

Dat werkt echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! makkelijk.

Delete en Page Down gebruik je wel alleen bij een heli.

B) B)

met een vliegtuig moet je toch ook sturen???

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat gaat helemaal vanzelf. :angry: , denk na. In een vliegtuig moet je gewoon sturen met pijltjestoetsen, omhoog en omlaag kun je zélf instellen bij controls, normaal is het Pad9 en Pad6. Ik heb P en L ingesteld, maar je moet zelf maar uit zien te vinden welke je het handigst vind als je maar kunt vliegen. Ga ze dus niet andersom instellen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...