$big$smoke$ Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Wat ik me nu eigenlijk afvraag is dit: Waarom staan de PS2 cheats hier niet op? Niet zo leuk voor diegenen die LCS op PS2 hebben he... Reageren
iamyourghost Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Wat ik me nu eigenlijk afvraag is dit: Waarom staan de PS2 cheats hier niet op? Niet zo leuk voor diegenen die LCS op PS2 hebben he... maar het is tog gewoon het zelfde . maar k hield er ook niet van om het niet voor ps2 te zien Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Wat ik me nu eigenlijk afvraag is dit: Waarom staan de PS2 cheats hier niet op? Niet zo leuk voor diegenen die LCS op PS2 hebben he... maar het is tog gewoon het zelfde . maar k hield er ook niet van om het niet voor ps2 te zien Maar toch niet met L2 en L1 enzo... Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Gwoon alles L1 indrukken inplaats van L of R zoals daar staat aangegeven I promis you it works. Omdat ik em ook op ps2 heb Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Gwoon alles L1 indrukken inplaats van L of R zoals daar staat aangegeven I promis you it works. Omdat ik em ook op ps2 heb Oké, bedankt. Ze werken. Reageren
1974 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ja maar er staan ook multiplayer cheats,en die werken niet op de Playstation 2 best klote zonder multiplayer . Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ja maar er staan ook multiplayer cheats,en die werken niet op de Playstation 2 best klote zonder multiplayer . Logisch toch? Reageren
1974 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ja maar er staan ook multiplayer cheats,en die werken niet op de Playstation 2 best klote zonder multiplayer . Logisch toch? Hoe bedeol je logisch,ze hadden toch een twee speler stand kunnen maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.