-->nick<-- Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik heb een probleem, alles op het beeld is namelijk licht blauw, bijv het wat normaal wit gekleurd is (bijv. hier op het forum ziet er nou heel iets lichtblauw achtig uit) Bij het wit valt het nog mee maar bijv. nu is het oranje van het forum veel donkerder geworden en bijv. een rood hartje op msn is nu gewoon donker grijs. Ik dacht eerst dat dit aan het beeld scherm lag, maar alle instellingen staan nog gewoon normaal en als je het beeldscherm afsluit staat er ook nog een afsluitings bericht en die is wel gewoon normaal gekleurd. Het gebeurde van het een op het andere moment, eerst knipperde die even naar het licht blauw en later werdt het hele scherm lichtblauw.. Kan dit aan de PC liggen of aan het beeldscherm? (alle instellingen van het beeldscherm staan op normaal en de kabels heb ik naar gekeken maar die zitten ook goed) Alvast bedankt Reageren
TomHagen Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik denk dat het aan het scherm ligt. Wat voor beeldscherm heb je en hoe oud is die? LCD schermen verouderen meestal sneller dan een gewone. Als het zo in eens gebeurd, kan het niet aan de softwareinstellingen liggen. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik denk dat het aan het scherm ligt. Wat voor beeldscherm heb je en hoe oud is die? LCD schermen verouderen meestal sneller dan een gewone. Als het zo in eens gebeurd, kan het niet aan de softwareinstellingen liggen. Maar hij is nog maar hooguit een jaar oud Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Heb je wat met het contrast gedaan? Heb je Uberhaupt íets met je Beeldscherm gedaan? Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Heb je wat met het contrast gedaan? Heb je Uberhaupt íets met je Beeldscherm gedaan? Dat is het hem juist, hij knipperde eerst 1 keer naar lichtblauw toen werdt hij normaal, en daarna werdt hij lichtblauw waarna hij niet veranderd is. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Misschien heb je iets aparts gedownload? Of heb je iets aparts met je PC gedaan? Bewerkt: 20 mei 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
ikt Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Controleer even of alle bedrading goedzit. Meestal is dat het probleem Sluit ook even het scherm op iets anders aan/Slyuit ook even je computer op een andere monitor aan. Bewerkt: 20 mei 2008 door ikt Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Controleer even of alle bedrading goedzit. Meestal is dat het probleem Sluit ook even het scherm op iets anders aan/Slyuit ook even je computer op een andere monitor aan. De bedrading zit goed, daar keek ik direct naar. Maar ik speelde net even GTA SA en na 10 minuten was de kleur weer normaal alleen hoop ik dat het zo blijft. want toen straks werdt hij ook weer even normaal, maar daarna weer blauw. Hij doet het nou tenminste weer even normaal Bewerkt: 20 mei 2008 door -->nick<-- Reageren
ikt Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 ALs je hem pas 1 jaar hebt, zal je nog wel garantie hebben. Ik zou hem snel omwisselen in de winkel voor een nieuw, goed exemplaar. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 ALs je hem pas 1 jaar hebt, zal je nog wel garantie hebben. Ik zou hem snel omwisselen in de winkel voor een nieuw, goed exemplaar. Maar ik weet niet eens zeker of het wel aan het beeldscherm ligt. (hij doet het nog steeds weer normaal) maar toen ik hem toenstrax bijv. afsloot verschijnt er ook een bericht met een melding dat hij afsluit, dat venster zag er normaal uit zonder veranderingen erin. Hoe kan het dan zijn dat alles veranderd en dat normaal kan blijven? Reageren
ikt Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Misschien is er iets misgegaan in het scherm, zoals een contactje dat niet goed vastgezet is door de fabriek, zodat die r na een tijdje uitschiet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.