Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

de rancher cheat is de van de lure rancher was dat al bekend?

kenmerken zijn de gewone rancher heeft geen getinte ramen

Geplaatst: (bewerkt)

Ehmm, Bedoel je dat er een Cheat is dat je de Lure Rancher kan spawnen met een Code? :).

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Zou je aub iets duidelijker willlen maken wat hier de vraag is? Wil je soms weten of er een cheat voor de lure Racnher is? Wel, alle cheats die er voor GTA:SA zijn, staan hier vermeld, meer zijn er dus niet. Er staat inderdaad een cheat voor de racnher bij mar niet voor de lure rancher. De lure rancher is dus enkel te krijgen in de missie Lure. Zelfs als je hem dan in je garage zet wordt het weer gewoon een normale rancher (op elk moment dat je uitstapt, en dus de missie faalt). Voor de rest is hij niet meer te verkrijgen.

Ik denk zelfs dat het gewoon een en hetzelfde voertuig is, aangezien ik hem noch in SA-MP noch in de bestanden ooit apart ben tegengekomen. Gewoon een rancher met speciale ramen dus die enkel in die missie gebruikt worden.

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:
Hallo,

Zou je aub iets duidelijker willlen maken wat hier de vraag is? Wil je soms weten of er een cheat voor de lure Racnher is? Wel, alle cheats die er voor GTA:SA zijn, staan hier vermeld, meer zijn er dus niet. Er staat inderdaad een cheat voor de racnher bij mar niet voor de lure rancher. De lure rancher is dus enkel te krijgen in de missie Lure. Zelfs als je hem dan in je garage zet wordt het weer gewoon een normale rancher (op elk moment dat je uitstapt, en dus de missie faalt). Voor de rest is hij niet meer te verkrijgen.

Ik denk zelfs dat het gewoon een en hetzelfde voertuig is, aangezien ik hem noch in SA-MP noch in de bestanden ooit apart ben tegengekomen. Gewoon een rancher met speciale ramen dus die enkel in die missie gebruikt worden.

NeoSyp

de rancher cheat spawned de lure. hij heeft getint glas als ik hem op de ps2 spawn en als ie rond rijdt is ie gewoon

Geplaatst:

Dat lijkt me niet.

Ik denk dat je dit gewoon uit je duim zuigt.

Het zou ook wel kunnen dat je gewoon niet goed kijkt,en de ramen wat lichter zijn.

Misschien komt het door de lichtinval.

Ook op de foto op WikiGTA staat lijken de ramen ook donkerder,maar zijn ze niet helemaal getint.

Geplaatst:
Ook op de foto op WikiGTA staat lijken de ramen ook donkerder,maar zijn ze niet helemaal getint.

Dat klopt niet, ik heb zojuist even de Lure Rancher en de gewone Racher met elkaar vergeleken. Echter, het zijn één en dezelfde foto.

Maar goed, het lijkt me erg onlogisch dat de Lure Rancher wordt gespawnd door middel van een cheat. Ook dat je dat duidelijk kunt zien wordt nogal lastig, aangezien je het op de PS2 speelt.. Toch kun je even een foto maken met een fototoestel van de 'Lure Rancher' die jij spawnt volgens jou, en één van een gewone Rancher op straat. :)

Geplaatst:

Ik heb de twee ranchers ook maar eens vergeleken, maar dan ingame. Ik ben naar het platteland gegaan, heb daar twee ranchers gestolen, en zette deze naast elkaar. Vervolgens spawnde ik er nog twee bij met behulp van de cheat. Ik kwam tot dezelfde conclusie als Donwell, er is absoluut geen verschil tussen de ramen. Daarna heb ik de missie 'Lure' er nog even bijgepakt, om deze rancher te vergelijken met de een gecheate rancher. Het resultaat? De 'lure rancher' had duidelijk veel donkerdere ramen dan de gespawnde rancher.

Ik denk dat we dus wel tot de conclusie kunnen komen, dat de lure rancher niet te verkrijgen is buiten de missie 'Lure'. En hij is absoluut niet verkrijgbaar door middel van een simpele cheat.

NeoSyp

Geplaatst:

Goed uitgezogd :dans: Het lijkt me ook sterk als de lure rancher spawnt met die cheat.

@ $NeoSyp$ Er zijn nog wel meer cheats dan dat er op wikigta staan hoor.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...