Jump to content

msn

hey dude

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben dus van belgie en mijn vrienden op school zeggen dat msn voor een week gaat sluiten is dat :(

Geplaatst:

[mee speel mode] ja dat klopt MSN sluit de deuren .... Bill Gates was gister aan het chatten met een vrouw...en die vrouw blokte hem....Bill gates is nu super pissig en wil de hele wereld laten straffen[/mee speel mode]

dude kom op zeg ze gaan heus niet zomaar msn sluiten....mocht het zo zijn...stappen we over naar trillian

Geplaatst: (bewerkt)

3 of 4 mensen kregen bericht tot het een week gaat sluiten en dat stont ook op dat reclame van msn als je dat op start tot dat het er daar ook op stond van "msn vandaag"

ja godfather ik heb het alleen gehoord

Bewerkt: door hey dude
Geplaatst:

dat "gerucht" bestaat al zo lang....net zoals die irritante kettingbrieven.....stuur dit mailtje naar 20 mensen door om Hotmail te laten weten dat veel mensen MSN nog steeds gebruiken....waar dus nix van waar is

Geplaatst: (bewerkt)

wacht godfather geen slot op zetten ik geef het bericht wel oke

godfather ge hebt gelijk nu vraag ik het en nu zeggen ze dat ze nie hebben <_< ik heb het gehad <_<

Bewerkt: door hey dude
Geplaatst:

Niet zo snel iets geloven <_<

Ook niet in die mailtjes van "Hotmail stopt, stuur dit door naar iedereen en jouw adres blijft wel bestaan".

Nu mag er wel een slotje op van mij ;)

Geplaatst:

Ach, eerst zeiden ze ook dat je voor MSN moest gaan betalen, dus voortaan eerst een betrouwbare bron zoeken!

Geplaatst:
Ach, eerst zeiden ze ook dat je voor MSN moest gaan betalen, dus voortaan eerst een betrouwbare bron zoeken!

Voor Hotmail plus moet je idd dokken, en voor Msn 8 ook ;)

Geplaatst:

Warom zou MSN 1 week sltuiten ik vin t onzin is alleen maar dom van Bill dan stapt ieddereen over naar Skipe :hehe:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...