Jump to content

stevie


kerckebosch

Recommended Posts

ik heb de eerste motor naar stevie's garage gebracht dat was een freeway.

maar nu krijg k geen smsjes meer van stevie.

wat moet k doen?

Je moet even wachten, je zal binnenkort wel nog een sms'je krijgen, dat was ook zo bij mij.

Bewerkt: door Dri3s
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de eerste motor naar stevie's garage gebracht dat was een freeway.

maar nu krijg k geen smsjes meer van stevie.

wat moet k doen?

Je moet even wachten, je zal binnenkort wel nog een sms'je krijgen, dat was ook zo bij mij.

oke maar kzit al een paar dagen te wachten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

oke maar kzit al een paar dagen te wachten :puh:

Hmm.. en je GSM staat niet op 'sleep mode'? Ik kreeg een paar uur na m'n eerste auto een volgend berichtje van Stevie. Als je echt geen sms'jes meer krijgt zou ik hier ook geen verklaring voor kunnen geven.. Kijk nog eens goed in je inbox, misschien heb je toch al een berichtje gekregen van hem, maar heb je er gewoon over gekeken.

Bewerkt: door Dri3s
Link to comment
Delen op andere websites

oke maar kzit al een paar dagen te wachten :puh:

Hmm.. en je GSM staat niet op 'sleep mode'? Ik kreeg een paar uur na m'n eerste auto een volgend berichtje van Stevie. Als je echt geen sms'jes meer krijgt zou ik hier ook geen verklaring voor kunnen geven.. Kijk nog eens goed in je inbox, misschien heb je toch al een berichtje gekregen van hem, maar heb je er gewoon over gekeken.

nee hij staat niet op sleep mode en kheb net gekeken of er nog een berichtje is maar er staat er maar een en die heb k al gebracht.

Link to comment
Delen op andere websites

nee hij staat niet op sleep mode en kheb net gekeken of er nog een berichtje is maar er staat er maar een en die heb k al gebracht.

Ik denk bijna dat je bent vergeten op te slaan of dat je een ander savegame aan het spelen bent. Bij mij verdween dat oude bericht van Stevie automatisch. Ik zou nog eens gaan kijken voor diezelfde auto, je hebt die waarschijnlijk nog niet binnen gebracht (hoe raar je het misschien ook vindt, ik zou zeker eens gaan kijken). :puh:

Bewerkt: door Dri3s
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de eerste motor naar stevie's garage gebracht dat was een freeway.

maar nu krijg k geen smsjes meer van stevie.

wat moet k doen?

Stevie contacteert je om de zes uur.

Van zodra je een wagen/moto in zijn garage geplaatst hebt, moet je zes uur wachten voordat je weer iets van Stevie hoort.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de eerste motor naar stevie's garage gebracht dat was een freeway.

maar nu krijg k geen smsjes meer van stevie.

wat moet k doen?

Stevie contacteert je om de zes uur.

Van zodra je een wagen/moto in zijn garage geplaatst hebt, moet je zes uur wachten voordat je weer iets van Stevie hoort.

dus gewoon naar je savehouse daar in de buurt gaan en je spel nog een keer opslaan, dan krijg je je SMS wanneer je wakker wordt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...