Jump to content

Help!

MegaPilot

Recommended Posts

Beste mensen, ik heb me zojuist GTA lll (PS2)aangeschaft.

Dus ik begin te spelen he...

Maar ik wou eens de map zien (van de stad)...

Dus ik druk op start en kzoek...

Maar ik zie nergens map staan...

Is er geen map van de stad?

Mvg

MegaPilot alias brecht:)

Delen op andere websites

Hallo,

Ik zal je helaas moeten teleurstellen. GTAIII heeft helaas geen plattegrond van de stad in het menu. Je zult het toch echt moeten doen met de minimap, waar je dus enkel ziet wat er dichtbij je is. Het zou overigens niet goed uitkomen mocht het er wel in zitten, aangezien je dan zo de namen van de zogenaamde 'upstate towns' zou kunnen zien. Dit zijn namen die je op je minimap ziet staan als je met de dodo boven het noorden van shordeside vale vliegt. Dezse steden zijn er niet echt in het spel maar wel op de kaart. Dan zou je deze dus kunnen zien in het menu, wat het geen geheim meer zou laten natuurlijk.

Afijn, mocht je graag toch een kaart willen van Liberty City in GTAIII, dan kun je natuurlijk hier kijken. Veel plezier ermee.

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Delen op andere websites

Hallo,

Ik zal je helaas moeten teleurstellen. GTAIII heeft helaas geen plattegrond van de stad in het menu. Je zult het toch echt moeten doen met de minimap, waar je dus enkel ziet wat er dichtbij je is. Het zou overigens niet goed uitkomen mocht het er wel in zitten, aangezien je dan zo de namen van de zogenaamde 'upstate towns' zou kunnen zien. Dit zijn namen die je op je minimap ziet staan als je met de dodo boven het noorden van shordeside vale vliegt. Dezse steden zijn er niet echt in het spel maar wel op de kaart. Dan zou je deze dus kunnen zien in het menu, wat het geen geheim meer zou laten natuurlijk.

Afijn, mocht je graag toch een kaart willen van Liberty City in GTAIII, dan kun je natuurlijk hier kijken. Veel plezier ermee.

NeoSyp

zoooooo dom!

maar tog bedankt...

Delen op andere websites

Hallo,

NeoSyp

zoooooo dom!

maar tog bedankt...

Er zit ook nog altijd een plattegrond in het doosje. (tenminste wel bij mijn PC-versie die ik een week geleden gekocht had.) :)

Delen op andere websites

Ik heb eventjes voor jullie gezocht, maar voor zover ik weet bestaat zo'n mod niet. Omdat zo'n kaart er voor GTAVC nooit in zat, is het lastig hem er alsnog in te zetten. Mocht je toch graag zo'n kaart in GTAIII willen, dan zou ik het vragen in het scm-modding forum. Al geef ik je weinig kans dat iemand daar tijd in wil steken. Het beste is om simpelweg Liberty City uit je hoofd te kennen, zo lastig is dat immers ook niet. Rijd lekker wat rond, doe (weer) wat missies, en het moet lukken. Binnen de kortste keren ken je heel Liberty uit je hoofd ;)

NeoSyp

Delen op andere websites

Hallo,

NeoSyp

zoooooo dom!

maar tog bedankt...

Er zit ook nog altijd een plattegrond in het doosje. (tenminste wel bij mijn PC-versie die ik een week geleden gekocht had.) :)

jaah das waar!:)

tog bedankt he!

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Ik ken ook niet heel Liberty City uit m'n hoofd. Het enige wat ik weet, is dat ik heel Portland uit mijn hoofd weet. De rest komt nog.

Bewerkt: door Shy-Guy
Delen op andere websites

Waar is de tijd dat ik mijn weg nog moest zoeken met de papieren kaart in Liberty city??

O ja dat was een jaar geleden toen ik het net had. ^_^ Megapilot nog veel succes met je nieuwe game!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...