Jump to content

Kan ik nog wel 100% halen?


eldy

Recommended Posts

ik heb een vraagje kan ik nog wel de 100% halen want ik heb in mn misies

Ivan Cherise, Clarence en dwayne vermoord maar kan ik nog wel de 100% halen nu de eerste 3 niet meer terugkomen als random character?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn keuzes die je in het spel mag maken en het zou een beetje oneerlijk zijn dat je dat dan niet meer kon. Het enige wat invloedheeft op de 100% is als je cheats gebruikt, dan kun je géén 100% meer halen maar verder kun je doen wat je wil! Veel succes met GTA IV!

Greetzz

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn keuzes die je in het spel mag maken en het zou een beetje oneerlijk zijn dat je dat dan niet meer kon. Het enige wat invloedheeft op de 100% is als je cheats gebruikt, dan kun je géén 100% meer halen maar verder kun je doen wat je wil! Veel succes met GTA IV!

Greetzz

als je cheats gebruikt kan je nog wel 100%, maar je kan niet meer alle achievements halen op de 360

Link to comment
Delen op andere websites

Een extra toevoeging: Omdat je de personen hebt vermoord, zul je ze niet als Random Character terugvinden = volgens mij dat je de achievement: No More Strangers. Niet meer kunt halen. Dit weet ik niet zeker en dus heb ik een bevestiging nodig voordat ik 100% kan concluderen dat dit klopt :)

Dus kan iemand dit bevestigen? :)

mvg El Condor

Link to comment
Delen op andere websites

Op de Ps 3 kan je het niet verbrodden, killen of niet, cheats of niet, hij is 100 % uitspeelbaar...

Op de 360 twijfel ik vanwege die achievemets.

Maar volgens mij zijn die achievements zo gemaakt dat je vb enkel alle overlevende random characters moet ontmoeten om de achievement no more strangers te behlen. Zou een domme keuze zijn om het spel zo te maken dat het je kan overkomen dat je niet meer op 100 % komt.

Dus volgens mij, geen zorgen maken, gewoon doorgamen, de 100 % komt waarschijnlijk wel.

Grtz lote8930

Link to comment
Delen op andere websites

Een extra toevoeging: Omdat je de personen hebt vermoord, zul je ze niet als Random Character terugvinden = volgens mij dat je de achievement: No More Strangers. Niet meer kunt halen. Dit weet ik niet zeker en dus heb ik een bevestiging nodig voordat ik 100% kan concluderen dat dit klopt :)

Dus kan iemand dit bevestigen? :)

mvg El Condor

Dit klopt niet, ik heb een paar van de bovenstaande mensen omgelegd en gewoon de achievement gekregen. De achievement telt ook alleen voor de standaard figuren die je altijd tegen komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...