eldy Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 ik heb een vraagje kan ik nog wel de 100% halen want ik heb in mn misies Ivan Cherise, Clarence en dwayne vermoord maar kan ik nog wel de 100% halen nu de eerste 3 niet meer terugkomen als random character? Reageren
gta dylan Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 dat heeft geen invloed op je 100% Reageren
Hackman Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Dat zijn keuzes die je in het spel mag maken en het zou een beetje oneerlijk zijn dat je dat dan niet meer kon. Het enige wat invloedheeft op de 100% is als je cheats gebruikt, dan kun je géén 100% meer halen maar verder kun je doen wat je wil! Veel succes met GTA IV! Greetzz Bewerkt: 20 mei 2008 door hackman Reageren
danielb Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Dat zijn keuzes die je in het spel mag maken en het zou een beetje oneerlijk zijn dat je dat dan niet meer kon. Het enige wat invloedheeft op de 100% is als je cheats gebruikt, dan kun je géén 100% meer halen maar verder kun je doen wat je wil! Veel succes met GTA IV!Greetzz als je cheats gebruikt kan je nog wel 100%, maar je kan niet meer alle achievements halen op de 360 Reageren
El Condor Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Een extra toevoeging: Omdat je de personen hebt vermoord, zul je ze niet als Random Character terugvinden = volgens mij dat je de achievement: No More Strangers. Niet meer kunt halen. Dit weet ik niet zeker en dus heb ik een bevestiging nodig voordat ik 100% kan concluderen dat dit klopt Dus kan iemand dit bevestigen? mvg El Condor Reageren
Jericho Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik heb geen 360 maar ik denk niet dat je door bepaalde keuzes een archievement niet meer kan halen. Dat zou ik alles sinds toch dom vinden van de mensen die de archievements bepalen. Reageren
eldy Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Ik speel hem wel op de xbox maar gelukkig kan ik de 100% nog halen bedankt. en 5G minder voor die achievement maakt mij niet zoveel uit. Bewerkt: 20 mei 2008 door eldy Reageren
lote8930 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Op de Ps 3 kan je het niet verbrodden, killen of niet, cheats of niet, hij is 100 % uitspeelbaar... Op de 360 twijfel ik vanwege die achievemets. Maar volgens mij zijn die achievements zo gemaakt dat je vb enkel alle overlevende random characters moet ontmoeten om de achievement no more strangers te behlen. Zou een domme keuze zijn om het spel zo te maken dat het je kan overkomen dat je niet meer op 100 % komt. Dus volgens mij, geen zorgen maken, gewoon doorgamen, de 100 % komt waarschijnlijk wel. Grtz lote8930 Reageren
Frangster Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Een extra toevoeging: Omdat je de personen hebt vermoord, zul je ze niet als Random Character terugvinden = volgens mij dat je de achievement: No More Strangers. Niet meer kunt halen. Dit weet ik niet zeker en dus heb ik een bevestiging nodig voordat ik 100% kan concluderen dat dit klopt Dus kan iemand dit bevestigen? mvg El Condor Dit klopt niet, ik heb een paar van de bovenstaande mensen omgelegd en gewoon de achievement gekregen. De achievement telt ook alleen voor de standaard figuren die je altijd tegen komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.