Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat ik er eentje gevonden heb:

LINK

Met deze mod kan je vanalles, zoals lichten aan/uit, dak open/dicht en dus ook de kofferbak openen.

Tenminste, dat zeggen ze.

EDIT: ik heb het eens bekeken, het ziet er moeilijk uit :/

Je kan best eens uitleg vragen aan iemand die er wat van weet, dat lijkt me het veiligst.

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

De enige GTA waarin je zonder cheats een open kofferbak kan krijgen is, volgens mij, VCS...

Daarin kom je op een gegeven moment bij een issie waar je naar een hotel toe moet rijden en daar staat een taxi met pen kofferbak, maar als je die steelt en je zet hem in de garage dan gaat de kofferbak dicht :|

Correct me if i'm wrong....Please do ;)

Ik denk dat ik er eentje gevonden heb:

LINK

Met deze mod kan je vanalles, zoals lichten aan/uit, dak open/dicht en dus ook de kofferbak openen.

Tenminste, dat zeggen ze.

EDIT: ik heb het eens bekeken, het ziet er moeilijk uit :/

Je kan best eens uitleg vragen aan iemand die er wat van weet, dat lijkt me het veiligst.

niet raar bedoelt hoor maar ik weet niet hoe het werkt en hij doet de keys niet helaas :N

oke hoe kan ik dat ding installeren dan?

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:
De enige GTA waarin je zonder cheats een open kofferbak kan krijgen is, volgens mij, VCS...

Daarin kom je op een gegeven moment bij een issie waar je naar een hotel toe moet rijden en daar staat een taxi met pen kofferbak, maar als je die steelt en je zet hem in de garage dan gaat de kofferbak dicht :|

Correct me if i'm wrong....Please do ;)

Ook niet in GTA IV?

@Claud: Bij die mod zit vast wel een ReadMe.

Geplaatst:

@bossinkje:

Ja dat zou kunnen maar die heb ik niet :'(

iig weet ik het cker van GTA VCS en niet van anderen ;)

Geplaatst:

Het is bij geen enkele GTA mogelijk je kofferbak te openen. Voor verschillende GTA's, en dan vooral GTAIV, bestond het plan om de functie van het openen van je kofferbak wel toe te voegen. Toch is het nooit doorgevoerd, waarschijnlijk omdat je er te weinig mee zou kunnen. Rockstar zou het dan mogelijk moeten maken er dingen in te stoppen, en dan denk je meteen aan wapens. Als er wapens in kunnen, dan is het logisch dat je ze niet gewoon allemaal bij je kunt hebben zoals in de andere GTA's. En zie, daar wordt het alweer te ingewikkeld. Echt leuk zou het niet zijn als je steeds maar bijvoorbeeld een groot wapen zou kunnen meenemen. Dat wordt te realistisch, en hierbij betekent dat een minpunt.

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:

Volgens mij zit het in GTA III dat je een lijk (meerdere lijken?) moet dumpen, deze zitten in de kofferbak. In 555-WeTIP moet je wiet vervoeren in een kofferbak. Al met al zou het leuker en realistischer zijn als je dit dus zelf zou moeten doen i.p.v. dat dit voor je wordt gedaan of dat het zelfs niet in cutscenes terugkomt. Dus niet de wapens maar andere (missie gerelateerde) zaken die je in een kofferbak kan stoppen. Zou mooi zijn :D

er staat in de readme dat je de bestanden in de CLEO map moet stoppe... waar? :bonk:

In me GTA SA directory staat ie niet.

Bewerkt: door joppie
er staat in de readme dat je de bestanden in de CLEO map moet stoppe... waar? :bonk:

In me GTA SA directory staat ie niet.

Volgens mij is er inmiddels in het modding forum ook al een topic geopend over deze mod, het lijkt mij handiger als je in dat topic verder gaat. Het schijnt nogal lastig te installeren te zijn en dan is het wel handig als alle info bij elkaar komt, in het juiste forum. Even zoeken ... gevonden: >klik<. Je bent iig niet de enige die het niet snapt. Succes ^_^ Bewerkt: door _KoE_Mzungu
  • 4 weken later...

Cleo werkt simpel: eerst download je cleo dan stop je alles in je map en je vervangt vorbisfile.dll daarna zet je je mod in de map die CLEO heet veel plezier! _O_ download cleo hier: http://cleo.sannybuilder.com/

Bewerkt: door makkink
Geplaatst:
Cleo werkt simpel: eerst download je cleo dan stop je alles in je map en je vervangt vorbisfile.dll daarna zet je je mod in de map die CLEO heet veel plezier! _O_ download cleo hier: http://cleo.sannybuilder.com/

Natuurlijk goed dat je helpt, maar misschien(misschien ook niet ^^) is het beter om een topic van een maand oud gewoon te laten rusten. :) Al ben ik niet degene die daar over gaat ;)

Andere manier.

Rij zo hard mogelijk tegen de muur aan met je achterkant en hij gaat eerst krom en daarna eraf :7

en hij is wel open (een soort van.)

Niet leuk maar het is een idee

Bewerkt: door RoyBoow

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...