Sunray Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Beste mensen ik heb terug wat sigs gemaakt van Death Note. Aangezien ik daar grote fan van ben, geen idee of jullie het kennen.. Er staat idd iemand anders zijn naam op de sigs dat is mijn naam op deviantart. Dus het zijn de mijne wees daar maar zeker van, als je me niet gelooft moet je maar een berichtje zenden naar me op deviantart dan ga ik het bevestigen. Ik heb verschillende stijlen gedaan dus het lijkt me normaal als die persoon die mooi vind en de andere dan weer de andere. Hangt van je smaak af.^^ Reactie's en rate's graag! Reageren
KJF Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ten eerste vind ik ze allemaal mooi. 1: ik vind eigenlijk dat je je render nog wat meer had kunnen de inblenden om het meer 1 geheel te maken, voor de rest is de achtergrond goed. 8/10 2: Hier vind ik ook dat je je render wat meer had kunnen inblenden, achtergrond wederom perfect, en je lettertype vind ik niet zo gepast en ik had een ander kleurtje gebruikt. 7.4/10 3: Deze render is juist weer teveel ingeblend, door dat je alle effecten helemaal over hem heen hebt gedaan, vind ik de minst mooie sig van de 3. 6/10 Ik mis tevens bij alle 3 de signature's ook een border. Reageren
Sunray Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik ga beginnen over de border, er hangt wel 1 aan maar dat is een witte die kan je hier gekgenoeg niet zien wel op deviantart. De lettertype bij sig 2 en 3 zijn hetzelfde maar die lettertype is ook van die serie zelf (wordt daarin gebruikt). Dus vond ik het wel leuk om me naam in die lettertype te doen. Ja bij de laatste idd veel effecten maar je moet ervan houden of niet.. Veel mensen zeggen mooi de anderen zeggen dan idd weer teveel effecten ofzo. Anders bedankt voor je reactie.^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.