ricardobolder Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik ben opzoek naar een goed rp script en ben al heletijd aan het zoeken maar zonder resultaat. het liefts dat je in de plaatsdeel van het 1e eiland speelt, dus dat je daar spawnd enz. Dus als iemand iets heeft zou ik het graag willen zien. Groeten Ricardo Reageren
Venzio Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik ben opzoek naar een goed rp script en ben al heletijd aan het zoeken maar zonder resultaat.het liefts dat je in de plaatsdeel van het 1e eiland speelt, dus dat je daar spawnd enz. Dus als iemand iets heeft zou ik het graag willen zien. Groeten Ricardo Mischien is pen:ls iets? Reageren
ricardobolder Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ben vrij nieuw op het gebied van samp servers maken enz dus weet niet precies wat je bedoelt met pen:ls Het is een source oke, maar waar kan ik die eventueel vinden ? Reageren
Venzio Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Script Showroom hier http://forum.sa-mp.co.uk/ en dan gamemodes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.