Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

eey ik ben nog steeds bezig met wapens plaatsen maar ik weet niet so heel goed hoe dat moet ik heb een plaatje en ik wil granaten wapen ID is 16 en die wil ik op de plek waar de politie staat wil iemand please een voorbeeld sturen met granaten op die plek aantal wil ik er 10 van

post-44456-1211302061_thumb.png

Geplaatst:

Hmmm, als je daar staat doe je in je chatbox '/save'. Dan ga je naar de map waar GTA SA staat geinstalleerd daarin staat een bestandje; savedpositions.txt ofzo, daarin staat dit: "AddPlayerClass(classid, x, y, z, a);" als het goed is, kopieer x, y, z en maak dan een "AddStaticPickup(pickupid, type, x, y, z);"

Dat moet lukken, zoniet? vraag dan meer hulp

Geplaatst:
Hmmm, als je daar staat doe je in je chatbox '/save'. Dan ga je naar de map waar GTA SA staat geinstalleerd daarin staat een bestandje; savedpositions.txt ofzo, daarin staat dit: "AddPlayerClass(classid, x, y, z, a);" als het goed is, kopieer x, y, z en maak dan een "AddStaticPickup(pickupid, type, x, y, z);"

Dat moet lukken, zoniet? vraag dan meer hulp

dat lukt ook maar ik weet niet hoe je et aantal regelt ik wou een keer een minigun ergens neer legen maar die heeft dan maar 500 kogels hoe verander ik dat dan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...