elgropa Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Help! ik heb een paar mods op gta sa gezet en nu sluit hij zichzelf af als ik een new game start of een savefile laad ik ben vergeten om een backup te maken en heb de cd niet meer. heeft iemand een oplossing? alvast bedankt!!! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Als je de cd niet (meer) hebt kan je het spel ook niet starten / spelen. Of je maakt gebruik van een no-cd crack en dan mag je op dit forum niet geholpen worden. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Jah dat is niet slim, heb je de CD echt niet meer, ik zal hem écht nog even zoeken. Anders moet je gebruik maken van een -xxx-, maar daar mag niet over worden gesproken op dit forum. En anders heb je echt een probleem... Ik weet niet welke bestanden je gemod hebt, maar je zou hier even een berichtje kunnen plaatsen. En misschien worden de bestanden daar geplaatst. Anders heb je niks meer aan SA, en kun je SA van je PC afgooien. Probeer dus nog even de CD te zoeken, daarna bestanden aan te vragen, en dan pas een -xxx- gebruiken. Maar ik help je daar niet mee omdat dat illigaal is en dat hier niet mag. >>> Door Bling: Je geeft al aan dat er niet over gesproken mag worden, maar toch doe je het? Gecensueerd. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.