nick5556 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 if(strcmp(cmdtext, "/uitdagen", true, 9)==0) { if(!strlen(cmdtext[10])){ SendClientMessage(playerid, 0xD2691EAA, "USAGE: /uitdagen (id)"); return 1; } new ID = strval(cmdtext[10]); if(IsPlayerConnected(ID)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, " you summon from for a fighting"); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, " press /accept[ID] to contunues"); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "This player is not connected!"); } return 1; } en nogsteeds heb ik het gevoel dat dit niet precies is wat hij wil, ik denk dat die SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, " you summon from for a fighting"); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, " press /accept[ID] to contunues"); moeten worden: SendClientMessage(ID, COLOR_RED, " you summon from for a fighting"); SendClientMessage(ID, COLOR_RED, " press /accept[ID] to contunues"); Want de gene die word uitgedaagt moet worden gevraagt of hij accept, en niet de gene die het verzend. Ook zou ik zeggen wie het heeft verzonden en welk ID hij/zij heeft(ik weet ffs niet hoe dat moet).. Maar wie het heeft verzonden is makkelijk: new string[126]; new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME] = GetPlayerName(playerid); format(string, sizeof(string), "%s send an message", PlayerName); SendClientMessage(ID, COLOR_RED, string); Ik denk dat je dit ook zal gaan vragen en dat hoeft dus niet meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.