Jump to content

Online GTA IV op Xbox360.


Dago58x

Recommended Posts

Hey forummers ,

Ik ben bijna jarig (28 Mei) , en ik koop een Xbox360 met GTA IV.

Nou is mijn vraag moet je geld betalen om online te kunnen spelen of gewoon fulltime spelen.

Alvast bedankt voor jullie hulpjes.

Greetz Dago

Link to comment
Delen op andere websites

Van harte! :dans:

Maar antwoord op je tweede vraag, wat valt er nog meer te genieten..

Het verbaast mij dat Think dit nog niet heeft gemeld, dus bij deze neem ik de vrijheid een kleine aanvulling te geven. Een Xbox LIVE GOLD account geeft je toegang tot:

Online gamen op hoogwaardige kwaliteit. Omdat je ervoor betaald, is Microsoft aan zichzelf verplicht de servers goed te onderhouden.

Gratis demo's

Gratis DOWNLOADABLE CONTENT (CONTENT staat voor aanvulling voor je games, bijvoorbeeld meer auto's voor racegames etc.)

Gratis Themes (Om je 360 wat op te fleuren. Ik heb zelf uiteraard de GTA IV Theme! _O_ )

Betaalde DOWNLOADABLE CONTENT, thema's, arcade games, te veel om op te noemen etc.

Betaalde content betaal je met MICROSOFT POINTS. Deze voeg je toe aan je account, en zijn oneindig "houdbaar".

En oneindig veel extra's. Zo heeft bijvoorbeeld de racegame Forza2 zijn eigen online veilingsite via XBOX LIVE. De makers geven je hiermee de mogelijkheid om je wagens te pimpen, levelen en vervolgens aan medegamers te verkopen voor careerpoints. Dit even als voorbeeld van wat voor mogelijkheden er allemaal zijn met LIVE, zie ter illustratie de site van Forza2.

Een voorbeeld van een gedownloade game is Teanage Mutant Ninja Turtles, voor slechts 400 MP kan je hem downloaden en geeft je uren arcade fun, het heeft online co-op, splitscreen, alles om ff flauwe fun te hebben met je maten!

Verder heeft xbox LIVE een ranking systeem, wat je wel kan zien in de signature van Think en mij, twee XBOX gamercards. Er staat een aantal in in cijfers. Alle games voor de 360 games hebben voor bepaalde voortgang en gehaalde missies etc. in games een puntensysteem, ACHIEVEMENTS geheten. Dit staat voor het aantal ACHIEVEMENT punten wat wij gehaald hebben bij de verschillende games die we hebben gespeeld. Klik er maar eens op!

Nu de link van dit verhaal naar GTA IV. Microsoft heeft een klein bedrag (50 miljoen!! :schater: ) betaald aan R*, om exclusieve CONTENT te maken voor zijn 360 gamers. Van dit kleine bedrag gaan er twee online releases komen: Een in augustus, en ééntje begin volgend jaar. Deze DOWNLOADABLE CONTENT gaat onder de betaalde content vallen, maar het gaat je de kop niet kosten. Microsoft heeft laten vallen dat deze content qua grootte vergelijkbaar is met GTA San Andreas, dus niet zomaar wat wapens en missies! :tu:

Waarom dit hele verhaal, dit laatste nieuwtje was voor mij de reden om een 360 aan te schaffen i.p.v. de ps3! :Y

Voor meer info over de kosten van MICROSOFT POINTS, LIVE ACCOUNTS en ACHIEVEMENTS zie onderstaande websites.

Achievements en meer!

Kosten van LIVE en Microsoft Points

@ THINK, heb je hier nog een aanvulling op, dan graag! :D

@ Iscariah hieronder: Het schijnt datt de verbindingsproblemen voornamelijk met de populariteit van GTA IV te maken hebben, of heb je dit ook met andere games? Ik heb idd, vooral in de eerste week na de release, dit probleem ook gehad. Maar sindsdien niet meer. Als je dit probleem ook hebt bij andere games, kan het misschien iets met je verbinding te maken hebben. Ik game zelf via KPN tot 4mb, werkt prima. Bel anders je provider even met de vraag hoe dit kan?

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

@ THINK, heb je hier nog een aanvulling op, dan graag! :D

Ik ben Think of whoever dat mag zijn niet, maar heb wel een aanvulling... Als je de Xbox koopt, zal de eerste maand gratis zijn. Bij GTA IV krijg je nóg een maand cadeau. 2 maanden gratis dus in totaal. Het schijnt een beter netwerk dan die van de PS3 te zijn. Ik kan het niet beoordelen omdat ik geen PS3 heb, maar bij het verbinden op de 360 erger ik me in ieder geval soms rot. Dan heb je een schermpje: `Loading...' en daarna de melding dat de verbinding verbroken is en dat het spel terug gaat naar de singleplayer-mode. Soms moet ik het 5 a 6 keer proberen voordat ik eindelijk verbinding heb. Als ik eenmaal verbonden ben, gaat het wel redelijk. Hmmm... Als dat beter dan het netwerk van PS3 is, hoe slecht is dat netwerk dan wel niet?! Nogmaals, ik kan dat niet beoordelen. Kan iemand met een PS3 hier toelichten of hij/zij ook verbindingsproblemen heeft? Bedankt alvast...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...