Disturbed Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Is er een plaats waar allemaal snelle auto's zijn opgeslagen? of kun je op een gegeven moment auto's kopen? En waar is die ene autodealer: exoticcars? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Volgens mij is er geen plek waar de snellere auto's zijn opgeslagen, later in het spel krijg je nog wel een snelle auto. En als je 'eroticars' bedoelt, Click here to view the SnapMap. Daar kan je dus alleen komen als je Alderney al hebt vrijgespeelt. Reageren
danielb Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Volgens mij is er geen plek waar de snellere auto's zijn opgeslagen, later in het spel krijg je nog wel een snelle auto. En als je 'eroticars' bedoelt, Click here to view the SnapMap. Daar kan je dus alleen komen als je Alderney al hebt vrijgespeelt. en die auto's daar zijn grotendeels om te janken Reageren
SWYV Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 ik dacht dat die Exoticars hier ergens te vinden is dus: Klik hier om de SnapMap te bekijken en daar vind ik vooral veel sportwagens maar er is ook nog andere autowinkel met veel Turismo te vinden namelijk hier Reageren
Little Jacob Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Volgens mij is er geen plek waar de snellere auto's zijn opgeslagen, later in het spel krijg je nog wel een snelle auto. En als je 'eroticars' bedoelt, Click here to view the SnapMap. Daar kan je dus alleen komen als je Alderney al hebt vrijgespeelt. en die auto's daar zijn grotendeels om te janken Ja best wel, alleen er ligt soms nog wel wat geld Reageren
Disturbed Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Jongens, weer bedankt voor de snelle, goeie reacties Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) weet er iemand ook waar je een infernus vindt want die van bernie crane ben ik kwijt [/font]van toen ik ermee naar de trouw van roman ben geweest[/font] Bewerkt: 20 mei 2008 door end of the riot Reageren
Gino99 Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 weet er iemand ook waar je een infernus vindt want die van bernie crane ben ik kwijt [/font]van toen ik ermee naar de trouw van roman ben geweest[/font] Ik vond de Infernus het meest in die gebied: http://snapmap.wikigta.org/index.php?390,269 De puntjes moet eigenlijk een vierkant voorstellen Reageren
gta-mike Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 weet er iemand ook waar je een infernus vindt want die van bernie crane ben ik kwijt [/font]van toen ik ermee naar de trouw van roman ben geweest[/font] Diegene die je moet zoeken voor Stevie staat op de map. Klik hier om de SnapMap te bekijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.